مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی:

زنان در سطوح مختلف جامعه می توانند اثر گذاری مثبت داشته باشند

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۱:۰۴
کد خبر: ۹۶۱۷۴۱
زنان در سطوح مختلف جامعه می توانند اثر گذاری مثبت داشته باشند
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در هر زمان و مکانی که همدلی و همبستگی داشته ایم شاهد موفقیت بوده ایم و نشان داده ایم که زنان در سطوح مختلف جامعه می توانند اثر گذاری مثبت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رقیه صادق‌زاده در  همایش" نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب" تأکید کرد: در ادامه راه شهدا، برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و پیشرفت بیش از پیش کشور تلاش خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت خواب دشمنان تعبیر شود.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه، خواستار حضور گسترده بانوان در پای صندوق‌های رأی شد و گفت: ملت ایران بار دیگر شکوه، عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ همه جهانیان خواهند کشید.

فرماندار تبریز هم در  این همایش گفت: به‌رغم همه فشارها و تحریم های دشمنان قسم خورده نظام، شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش کشور در تمامی عرصه ها هستیم.

بهروز مهدوی با اشاره به حضور زنان در عرصه های مختلف مدیریتی و پست های اجرائی کشور، گفت: این یکی از برکات جمهوری اسلامی است که در سایه امنیت و استقلال کشور حاصل شده و زنان جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها برای پیشرفت و تحقق اهداف نظام حضور پررنگ و پرشوری داشته اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز