معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز خبر داد:

مجموعه ورزشی خاوران نگین ورزش شهر تبریز خواهد بود

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۷:۴۳:۵۶
کد خبر: ۹۶۱۹۵۷
مجموعه ورزشی خاوران نگین ورزش شهر تبریز خواهد بود
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در بازدید از مجموعه ورزشی تفریحی خاوران، بر اهمیت توسعه ورزش همگانی در ایجاد شور و نشاط در میان شهروندان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته، توسعه ورزش را نیاز مبرم شهر برشمرد و گفت: لازم است از تمام ظرفیت های ورزشی برای توسعه ورزش همگانی و ارتقای سلامت شهروندان بهره بگیریم.

به گفته او، مجتمع ورزشی تفریحی خاوران ظرفیت مناسبی است که انتظار داریم با تسریع در تکمیل آن، شاهد خدمات دهی و اجرای برنامه ها و مسابقات ورزشی مختلف و جلب نظر و رضایت شهروندان محترم تبریزی باشیم.

حمیدی توسعه نشاط اجتماعی و توجه به ورزش همگانی را از اولویتهای مجموعه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز برشمرد و افزود: تلاش ما این است تا از امکانات  موجود از قبیل سالن‌های چندمنظوره، فرهنگسراها ، خانه های سلامت پارک‌ها و سایر مراکز فرهنگی‌ در راستای  توسعه سلامت شهروندی و ورزش همگانی استفاده کنیم.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز همچنین بر لزوم تکمیل هر چه سریع تر نواقص این مجموعه تاکید کرد و افزود: با توجه به حجم بسیار بالای سرمایه این مجموعه، امیدواریم دست اندرکاران و متولیان تعمیر مجموعه، با نهایت سرعت ممکن اقدام به تکمیل نواقص آن نموده و امکان استفاده از این مجموعه برای عموم شهروندان فراهم شود.

 مجتمع فرهنگی و ورزشی شهرک خاوران، در زمینی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع،  در زیربنای ۸ هزار مترمربع، با کاربری های فرهنگسرا و آمفی تئاتر با گنجایش ۴۵۰ نفر، کتابخانه و سالن ورزشی، ساختمان اداری، استخر سرپوشیده، سالن بدن سازی، تاسیسات، مهمانسرا، محیط پارک گونه سنتی و پارکینگ با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال احداث شده است.

سالن فوتسال این مجموعه نفیس در زمینی به مساحت ۲ هزار متر از ۷۴۰۰ زیربنای کلی با گنجایش ۲۱۰ صندلی برای تماشاگران به همراه جایگاه مربیان، سالن رختکن، حمام، سرویس بهداشتی، اتاق وی آی پی، اتاق مربی و ساختمان اداری اجرا شده؛ همچنین در کنار سالن ورزشی نیز استخری به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع مجهز به جکوزی، سونای بخار و خشک و سالن ورزشی در حال اجراست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز