سامانه بارشی به آذربایجان‌شرقی بازمی‌گردد

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۴:۳۸
کد خبر: ۹۶۶۰۷۵
سامانه بارشی به آذربایجان‌شرقی بازمی‌گردد
رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: از روز چهارشنبه با ورود سامانه جدید بارشی به استان، بارش برف و در برخی نواحی باران دوباره آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمد امیدفر افزود: فعالیت این سامانه همچنین موجب مه گرفتگی و وزش باد گاهی تا نسبتا شدید در سطح استان می شود.

او با بیان اینکه فعالیت این سامانه تا اوایل روز جمعه ادامه خواهد داشت، یادآوری کرد: در پی نفوذ این سامانه احتمال لغزندگی معابر و جاده ها، کولاک برف، کاهش دید و اختلال در تردد خودروها در راه های ارتباطی به ویژه گردنه ها و جاده های کوهستانی پیش بینی می شود.

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی به مسافران و رانندگان توصیه کرد، از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در کنار رعایت نکات ایمنی خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

امیدفر، خواستار انجام اقدامات به موقع در خصوص برف روبی و نمک پاشی راه های ارتباطی، مدیریت در توزیع و مصرف حامل های انرژی و توجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی شد.

او گفت: در زمان کنونی( ۱۱ و ۱۵ دقیقه) جلفا با ۵ درجه بالای صفر و سراب با ۴ درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و شردترین شهرهای استان بوده و دمای تبریز ۲ درجه بالای صفر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز