شهردار تبریز:

مدیریت شهری مترو را اولویت‌دارترین پروژه می‌داند/ تلاش برای تسریع در افتتاح ایستگاه‌های نیمه‌کاره

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۵:۳۱
کد خبر: ۹۶۶۵۲۶
مدیریت شهری مترو را اولویت‌دارترین پروژه می‌داند/ تلاش برای تسریع در افتتاح ایستگاه‌های نیمه‌کاره
شهردار تبریز مدیریت شهری مترو را اولویت‌دارترین پروژه مدیریت شهری دانست و از تلاش برای تسریع در افتتاح ایستگاه‌های نیمه‌کاره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر درباره افتتاح فاز سوم خط ۱ مترو تبریز و گفت: در پروژه مترو، تاثیر یک نماینده دلسوز را دیدیم و با پیگیری های ایشان توانستیم مسائل و مشکلات زیادی در  این پروژه را برطرف کنیم.

او با بیان اینکه افتتاح فاز سوم خط ۱ مترو تبریز زودتر از موعد مقرر انجام شد، افزود: برنامه ریزی ما برای افتتاح فاز سوم خط ۱، پایان سال ۹۸ بود که با تلاش های صورت گرفته، یک ماه زودتر این فاز را افتتاح کردیم.

ایرج شهین باهر یادآور شد: معمولا برای راه اندازی کامل یک خط، باید تست های فنی انجام شود و بر این اساس مترو تبریز در این فاز فعلا هر روز سه ساعت کار می کند. در این خط هنوز سه ایستگاه نیمه کاره است و ما تلاش می کنیم که هر سه ماه یک ایستگاه افتتاح شود.

او ادامه داد: برای ما ایستگاه میدان کهن مهم بود چراکه این ایستگاه موجب دسترسی شهروندان به مرکز شهر است که به لطف خدا و اراده اعضای محترم شورا که مترو را مهم ترین و اولویت دارترین پروژه شهر دانستند، این ایستگاه همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار تبریز عنوان کرد: نگرش و توجه جدی شورای شهر به مترو موجب شد تا به اندازه هشت سال گذشته، این پروژه تحرک مالی و عمرانی داشته باشد و من از اعضای محترم شورا می خواهم که همچنان حمایت کنند تا طبق برنامه ریزی، تا پایان شورای پنجم شاهد اتمام خط ۱ باشیم.

او افزود: تلاش می کنیم همزمان با تکمیل خط ۱، فاز نخست خط ۲ که از قراملک تا سه راه امین است نیز با حمایت شورا و اخذ حمایت های اعتباری دولت، تا پایان شورای پنجم راه اندازی شود.

 

 

نظر شما