هشتمین اتوبوس دیابت و چاقی کشور در تبریز راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۱:۲۷
کد خبر: ۹۶۶۹۷۳
هشتمین اتوبوس دیابت و چاقی کشور در تبریز راه‌اندازی می‌شود
مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز از راه اندازی هشتمین اتوبوس دیابت و چاقی کشور در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،محمدحسین حسن‌زاده  با اعلام این خبر اظهار کرد: این اتوبوس دیابت؛ با تاکید شهردار محترم تبریز در خصوص توجه به سلامت شهروندی، جهت ارائه خدمات درمانی و مشاوره‌ای برای عموم شهروندان افتتاح می شود.

حسن‌زاده افزود: بیش از یک هزار نفر روزانه در تبریز دیالیز می‌شوند که همین موضوع ناشی از دیابت و چاقی و عواقب ثانویه بیماری‌هایی مثل دیابت است.

او با بیان اینکه تمام هزینه راه اندازی این اتوبوس توسط شهرداری تبریز تامین شده است، تصریح کرد: شهرداری تبریز به عنوان یکی از شرکای سلامتی شهر، بسترهای لازم را آماده سازی کرده و در اختیار متولیان این بخش اعم از دانشگاه علوم پزشکی یا انجمن‌های مردم نهاد قرار می‌دهیم.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز افزود: سعی داریم بسترهای لازم فراهم کنیم تا شهروندان با ارائه آگاهی لازم و شناخت کافی از وضعیت جسمانی خود در آینده شاهد مشکلات کمتری باشند.

او ادامه داد: این اتوبوس دیابت در مناطقی که امکان دسترسی شهروندان به اطلاعات و امکانات لازم اندک بوده، حضور می یابد.

آیین افتتاحیه اتوبوس دیابت و چاقی تبریز ساعت ۹ تا ۱۲ دوشنبه ۵ اسفندماه ۹۸ با همکاری شهرداری تبریز، دانشگاه علوم پزشکی تبریز و شرکت نوو نوردیسک در مرکز همایش‌های بین المللی خاوران برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز