رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد:

هم اکنون بیمار بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان نداریم

۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۷:۲۶
کد خبر: ۹۶۶۹۹۵
هم اکنون بیمار بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان نداریم
رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت :تا این لحظه بیماری مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان بستری نشده است.

دکتر سیمین خیاط زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی تاکید کرد: تا این لحظه که با شما گفتگو می کنم گزارشی مبنی بر بستری شدن بیماران مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان نداشته‌ایم.

وی افزود: قبل از این گفتگو در جلسه تخصصی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتیم و مسائل مربوط به این بیماری در این جلسه نیز مورد بحث قرار گرفته و فعلا تا این لحظه گزارشی در این خصوص به ما ارائه نشده است.

خیاط‌زاده ادامه داد: ما از طریق سامانه ای کلیه نمونه برداری ها را بررسی می کنیم و بیمارستان ها نتایج نمونه برداری های خود را در این سامانه بارگذاری می کند، هر آن این سامانه را شخصاً چک می کنم و در حال حاضر در سطح استان چنین گزارشی وجود ندارد.

رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: بیماران مختلفی به علت بیماری های شدید تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند اما در هیچ یک بیمارستان ها در این لحظه مورد مشکوک به کرونا نداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز