استاندار آذربایجان شرقی پس از شرکت در انتخابات مجلس یازدهم: 

حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات، حرکت توسعه کشور را سرعت می‌بخشد/ تمام امکانات برای برگزاری انتخابات باشکوه فراهم است

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۲:۲۸
کد خبر: ۹۶۷۳۶۰
حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات، حرکت توسعه کشور را سرعت می‌بخشد/ تمام امکانات برای برگزاری انتخابات باشکوه فراهم است
استاندار آذربایجان شرقی انتخابات را یکی از دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی و از مصادیق بارز دموکراسی دانست و گفت: حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی ضامن امنیت پایدار جامعه و سرعت بخشیدن به حرکت توسعه کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی پس از شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران گفت: از ساعت هشت صبح امروز، اخذ رأی در سه هزار و 53 شعبه اخذ رای در استان آغاز شده و مردم وقت شناس و همیشه در صحنه استان نیز از نخستین ساعات رای گیری در پای صندوق‌های رای حضور یافته‌اند.

وی افزود: تمام شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور در استان فراهم است و مطمئنا مردم ما امسال نیز حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

پورمحمدی به مردم استان توصیه کرد تا در زمان مناسب به شعب اخذ رای مراجعه کنند و برای جلوگیری از ازدحام در پای صندوق های رای، شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: زمان رای گیری تا ساعت 18 است، اما امکان تمدید زمان رای گیری با تشخیص ستاد انتخابات وجود دارد و احتمال می‌دهیم که امسال نیز شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای و تمدید زمان رای گیری باشیم.

پورمحمدی با اشاره به استفاده از دستگاه های جدید احراز هویت در این دوره از انتخابات، گفت: این دستگاه امکان تخلفات انتخاباتی را به حداقل رسانده و صحت و سلامت انتخابات را تضمین می کند.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع هزاران نفر از مردم استان اشاره کرد و گفت: شرکت در انتخابات یک جهاد عمومی و حق و تکلیف همه آحاد مردم است و در این مقطع زمانی، بیش از هر زمان دیگری به حضور مردم در پای صندوق های رای نیاز داریم.

پورمحمدی ادامه داد: دشمنان در تلاش بودند که مردم ما را از حضور و مشارکت در انتخابات، دلسرد کنند؛ ولی مردم وقت شناس ما با خلق حماسه‌ای دیگر، پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را خواهند داد.

پورمحمدی، انتخابات را یکی از دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی و از مصادیق بارز دموکراسی دانست و افزود: تمام ارکان نظام ما با رای و مشارکت مردم شکل گرفته است و حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق های رای می تواند ضامن امنیت پایدار جامعه باشد.

وی گفت: رفع مشکلات کشور و تسریع حرکت به سمت توسعه، جز با حضور حداکثری در پای صندوق های رای و تشکیل مجلسی قوی و کارآمد، میسر نخواهد بود.

گفتنی است استاندار آذربایجان شرقی ، با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد آیت الله انگجی تبریز، در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز