پیام قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از حضور گسترده مردم استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۳:۲۲
کد خبر: ۹۶۷۸۴۹
استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی از حضور گسترده و پرشور مردم وقت‌شناس و آگاه استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی و ابراز امیدواری کرد نتیجه این حضور، تسریع در حرکت پرشتاب توسعه و پیشرفت ایران عزیز و استان آذربایجان شرقی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

مردم عزیز و همیشه در صحنه آذربایجان شرقی

حضور پرشور شما در جشن ملی دوم اسفند، بار دیگر تحسین و شادی دوستداران انقلاب اسلامی و یأس و ناامیدی بدخواهان و کینه‌ورزان را برانگیخت و عزم و اراده پولادین‌تان را برای حرکت در مسیر توسعه، پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی متجلی ساخت.

قطعاً پیروز اصلی این انتخابات، شما مردم آگاه و زمان‌شناس هستید که به رغم توطئه‌ها و تلاش‌های دشمنان، نشان دادید که درخت تناور جمهوری اسلامی ایران در 41 سالگی خود همچنان در مسیر رشد، شکوفایی و بالندگی است.

لازم می‌دانم از کلیه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، معتمدان و اقشار مختلف مردم و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند، قدردانی کنم.

همچنین از همه تشکل‌ها، گروه‌ها و سلایق سیاسی، نخبگان و گروه‌های مرجع و مورد اعتماد مردم و اصحاب رسانه و مطبوعات استان بویژه صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی که دوشادوش یکدیگر به صحنه آمده و در ترغیب مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی نقش‌آفرینی کردند، تشکر می‌کنم

اکنون که رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده، وظیفه همگان است که دست در دست هم، سهم خود را از رسالت مهم توسعه و پیشرفت ایران عزیز بشناسند و آن را دنبال کنند.

امیدوارم منتخبان مردم با سرلوحه قرار دادن منافع ملی و مطالبات بحق موکلان خود در حوزه‌های انتخابیه، زمینه تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد را فراهم کنند و ضمن همکاری و همدلی با سایر قوا، حرکت پرشتاب کشور به سمت توسعه و پیشرفت را سرعت مضاعف ببخشند.

  محمدرضا پورمحمدی

استاندار آذربایجان شرقی

 

نظر شما
پرونده ویژه