مسابقات ورزشی ۱۰ روز آینده آذربایجان شرقی لغو شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۳:۵۹
کد خبر: ۹۶۹۳۵۲
مسابقات ورزشی ۱۰ روز آینده آذربایجان شرقی لغو شد
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اعلام کرد: بنابر دستورالعمل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در استان آذربایجان شرقی، نکاتی به منظور اجرا به ادارات تابعه ابلاغ شده و بر اساس آن تمامی مسابقات ورزشی 10 روز آینده در استان لغو شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بر اساس این ابلاغیه، کلیه ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، بخش‌ها و هیئت‌های ورزشی در سراسر استان، باشگاه‌های ورزشی و سایر نهادهای فعال در حوزه ورزش مکلف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تصمیمات اتخاذ شده مراجع ذیصلاح در این زمینه بوده و نسبت به اجرای تکالیف ابلاغی در سطح استان، شهرستان و بخش‌ها مسئول خواهند بود.

همچنین برگزاری کلیه مسابقات، اردوهای ورزشی، مراسم‌ها، جلسات حوزه ورزش و حوزه جوانان، تمامی کلاس‌ها، دوره‌های آموزشی، کارگاه‌ها و نشست‌های مرتبط استانی، شهرستانی و بخش‌ها تا ۱۰ روز آینده لغو می‌شود. همایش‌ها، مسابقات و تمرین‌های گروهی در حوزه ورزش‌های همگانی، روستایی و عشایری لغو می‌شود.

کلیه مکان‌های ورزشی از جمله سالن‌ها، باشگاه‌ها، استخرها و ... در بخش های عمومی، دولتی و خصوصی مکلف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تصمیمات اتخاذ شده مراجع ذیصلاح در این زمینه بوده و لازم است تمامی این مکان ها در مدت سه روز از روز چهارشنبه ۹۸/۱۲/۰۷ تا روز جمعه ۹۸/۱۲/۰۹ نسبت به ضدعفونی کردن تمامی قسمت ها و بخش ها اقدام و در این مدت تعطیل خواهند بود.

لازم است در این ارتباط هیئت های ورزشی استان، ادارات ورزش جوانان شهرستانها قبل از هرگونه تصمیم و اعلام و اجرا هماهنگی لازم با اداره کل ورزش و جوانان استان را داشته باشند.

 رعایت هرگونه سیاست یا تصمیمات ابلاغ شده توسط ستاد پیشگیری از کرونا در استان، شهرستان و بخش از زمان ابلاغ الزامی است و نیاز به استعلام از طریق اداره کل ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز