مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز عنوان کرد:

سهولت دریافت برگه معاینه فنی با ثبت نام اینترنتی

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۲:۵۱
کد خبر: ۹۶۹۸۵۲
سهولت دریافت برگه معاینه فنی با ثبت نام اینترنتی
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: شهروندان جهت صرفه جویی در زمان و همچنین سهولت در دریافت برگه معاینه فنی، می توانند بصورت آنلاین و اینترنتی نوبت گیری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اصغر آدی بیگ با اشاره به جایگاه و اهمیت مراکز معاینه فنی خودرو، گفت: مراکز معاینه فنی خودرو ابزار مهمی در راستای کاهش آلودگی هوا به شمار می رود.

او ادامه داد: اخذ برگه معاینه فنی برای تمامی خودروهای فاقد معاینه فنی الزامی است و بر این اساس تمامی خودروهای در حال تردد باید برگه معاینه فنی دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به آخر سال و شروع مسافرت های نوروزی و همچنین افزایش میزان حجم مراجعات به مراکز معایه فنی، انتظار می رود شهروندان محترم با مراجعه به‌موقع و انجام تمام مراحل معاینه فنی خودرو از اتلاف وقت خود و دیگر همشهریان جلوگیری کنند.

او افزود: شهروندان دریافت معاینه فنی را به روزهای پایانی سال موکول نکنند و همچنین جهت صرفه جویی در زمان و همچنین سهولت در دریافت برگه معاینه فنی، می توانند بصورت آنلاین و اینترنتی نوبت گیری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز