مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز:

سبزه میدان ضدعفونی و سمپاشی شد/ تعطیلی هفته بازار اندیشه در هفته جاری

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۱:۵۱
کد خبر: ۹۷۱۹۸۶
سبزه میدان ضدعفونی و سمپاشی شد/ تعطیلی هفته بازار اندیشه در هفته جاری
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، سمپاشی و ضد عفونی سکوهای عرضه سبزی و صیفی جات و محوطه بارفروشان سبزه میدان بصورت مستمر انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ابراهیم محمدی با اشاره به ضد عفونی و سمپاشی سبزه میدان، اظهار کرد: با حمایت ویژه شهردار محترم منطقه ۶ و معاون خدمات شهری منطقه و با همت عوامل معاونت اجرائی و بهره برداری سازمان، عملیات سمپاشی و ضدعفونی سبزه میدان انجام گرفت.

او ادامه داد: از کشاورزان و بارفروشان و مراجعه کنندگان در خواست می کنیم که با رعایت کامل مسائل بهداشتی فردی و عمومی، بخصوص در میادین عرضه محصولات کشاورزی  که یکی از حساس‌ترین نقاط شهر هستند، در حفظ سلامت خود و همشهریان کوشا باشند.

محمدی با اشاره به اینکه تمامی میادین و غرف تحت نظارت سازمان ضد عفونی و سمپاشی خواهد شد، عنوان کرد: از همه حجره ‌داران و بهره‌برداران می خواهیم تا در این مورد همکاری لازم را با سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز داشته باشند.

او در ادامه از برگزاری جلسه استقبال از بهار در سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این جلسه بررسی مسائل مربوط به استقبال نوروزی و آماده سازی میادین تحت نظارت و هماهنگی های لازم بین معاونت ها و واحدهای سازمان است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، افزود: در این جلسه همچنین در راستای بهره گیری از همه ظرفیت‌های سازمان جهت ارائه خدمات هرچه بهتر و ارتقای خدمات بهینه و پاسخگویی به نیازهای شهروندان، دستورات لازم صادر شد.

او همچنین از تعطیلی هفته بازار اندیشه خبر داد و یادآور شد: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هفته بازار اندیشه این هفته تعطیل است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز