مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری تبریز:

غربالگری مسافران در پایانه مرکزی تبریز بصورت شبانه روزی انجام می شود

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۶:۰۵
کد خبر: ۹۷۲۶۴۵
غربالگری مسافران در پایانه مرکزی تبریز بصورت شبانه روزی انجام   می شود
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری تبریز گفت: کنترل مسافران در همه مبادی ورودی ترمینال تبریز بصورت ۲۴ ساعته ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حسین عادلی سعدآباد با اشاره به کنترل مسافران ورودی به پایانه مرکزی تبریز، اظهار کرد: به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و بیماری های تنفسی، عملیات غربالگری و کنترل سلامت مسافران در پایانه مرکزی تبریز بصورت شبانه روزی انجام می گیرد. این اقدام توسط عوامل دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با همکاری سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز در حال انجام است.

او عنوان کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا و توصیه های بهداشتی از سوی نهادهای ایمنی استان و در راستای حفظ آرامش و ایمنی مسافران و شهروندان، ضدعفونی کردن ساختمان‌های اداری، سالن‌های انتظار، گیشه‌های بلیت فروشی، سرویس‌های بهداشتی و تاسیسات در محوطه داخلی و خارجی ترمینال بزرگ تبریز انجام می شود.

عادلی افزود: با دستور شهردار محترم تبریز، عملیات ضد عفونی ترمینال مرکزی و محیط پیرامون آن هر هشت ساعت یک‌بار انجام می شود.

او در ادامه با تکذیب خبر ورود اتوبوس حامل مسافر از قم به تبریز، گفت: هیچ اتوبوسی از پایانه شهر قم به مقصد تبریز حرکت نکرده و این خبر کذب و شایعه است.

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز یادآور شد: نظارت و کنترل خدمات شرکت های حمل و نقل از جمله اتوبوس های ورودی و خروجی، قیمت بلیت، نحوه خدمات دهی در مسیرها و همچنین نظارت بر عملکرد شرکت های مسافربری بر عهده سازمان حمل و نقل و راهداری استان آذربایجان شرقی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز