امروز؛

جلسه کمیته اقتصادی ستاد مدیریت و مقابله با کرونای آذربایجان شرقی تشکیل شد

۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۵:۳۸
کد خبر: ۹۷۵۲۲۰
جلسه کمیته اقتصادی ستاد مدیریت و مقابله با کرونای آذربایجان شرقی تشکیل شد
کمیته اقتصادی ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا به منظور بررسی روند تولید و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده و همچنین تأثیرات پدیده کرونا بر فعالیت‌های اقتصادی در استان آذربایجان شرقی تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه ضمن تأکید بر برخورد جدی با اخلال‌گران و سودجویانی که از موضوع سلامت مردم سوءاستفاده می‌کنند، گفت: در عین حال باید زمینه را برای فعالیت تولیدکنندگان واقعی و خوش‌نام برای تأمین نیازهای مردم در شرایط سخت کنونی فراهم کنیم.

علی جهانگیری با اشاره به اینکه در شرایط فعلی، تأمین مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده مورد نیاز مردم در اولویت است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیازهای اساسی این حوزه را شناسایی و برای هماهنگی با تولیدکنندگان به کمیته اقتصادی اعلام کند.

وی با بیان اینکه مدیریت توزیع این اقلام برعهده دانشگاه علوم پزشکی تبریز است، گفت: نظارت بر نحوه عرضه و توزیع این اقلام نیز به صورت مشترک توسط دستگاه‌های مسئول و طبق شیوه‌نامه مبارزه با احتکار انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی همچنین اطلاع‌رسانی درباره تولید و توزیع مواد بهداشتی و همچنین مسائل اقتصادی مربوط به پدیده کرونا را جزو وظایف کمیته اقتصادی ستاد مقابله با کرونا برشمرد و گفت: این کمیته باید به صورت کارشناسی و تخصصی تأثیرات پدیده کرونا بر اقتصاد استان را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

 

 

نظر شما