رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز:

ضدعفونی مستمر بیش از ۶۰ مرکز اجتماعی و عمومی

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۱:۴۹
کد خبر: ۹۷۵۷۳۱
ضدعفونی مستمر بیش از ۶۰ مرکز اجتماعی و عمومی
رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز از ضدعفونی مستمر بیش از ۶۰ مرکز اجتماعی و عمومی در تبریز خبر داد و گفت: شهروندان تبریزی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موارد باقی مانده در این خصوص را اطلاع رسانی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدحسین حسن زاده اظهار داشت: در کنار مردم و خانواده هایی که نسبت به رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی اقدام می کنند، مراکزی وجود دارد که به عنوان مراکز عمومی و اجتماعی در سطح شهر دایر هستند.

او ادامه داد: کمپ‌های مبارزه با اعتیاد، گرمخانه ها، ماده ۱۶ و ماده ۱۵، مراکز امدادی و سرپناه هایی که برای اقامت آسیب دیدگان اجتماعی هستند از جمله مراکز نیازمند امن شدن در پیشگیری از ویروس و بیماری کرونا است.

حسن زاده محیط‌های تجمع مردمی را از اصلی ترین دلایل در شیوع ویروس کرونا در کل جهان دانست و افزود: گرد هم آمدن افراد مختلف و ناقل های بیماری در مجموعه ها، باعث  شده این ویروس در سطح جامعه شیوع پیدا کند. مراکزی وجود دارند که یا امکانات ندارند و یا فضایی برای مقابله با بیماری کرونا در انها فراهم نیست، افرادی که آنجا حضور دارند با رفت و آمدهای خود باعث شیوع ویروس کرونا می شوند.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز تصریح کرد: مجموعه شهرداری تبریز و اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز این افراد را فراموش نکرده و با همکاری دستگاههای متولی همچون اداره کل بهزیستی، تمامی مراکزی که اقامت شبانه دارند و یا اقامتی که تعداد انبوهی از شهروندان آنجا مستقر هستند به طور مستمر ضدعفونی شده و این اقدام تداوم می یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز