ضدعفونی در ایام تعطیل بی‌وقفه ادامه می‌یابد

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۶:۵۷
کد خبر: ۹۷۸۳۲۷
ضدعفونی در ایام تعطیل بی‌وقفه ادامه می‌یابد
رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز گفت: خدمات ستاد پیش گیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا و تمامی ارگان ها و سازمان ها اعم از نیروهای خدمات شهری شهرداری و نیروهای سازمان های متولی و نیروهای مسلح در ایام تعطیل بدون وقفه و با آماده باش کامل انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدحسین حسن زاده در نشست کمیته تدفین و ضد عفونی ستاد پیشگیری از بیماری کرونا اظهار داشت: در طول شبانه روز تمامی سطوح شهر و مبلمان شهری که محل تردد اکثریت شهروندان محسوب می شود به طور کامل ضدعفونی می شود.

او افزود: با توجه به ازدیاد تردد در پیاده رو ها ضد عفونی این مکان ها بیش از پیش افزایش یافته و ورودی مغازه ها، خود پردازها و نرده ها مورد توجه بیشتر قرار می گیرد.

حسن زاده گفت: خدمات ستاد پیش گیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا و تمامی ارگان ها و سازمان ها اعم از نیروهای خدمات شهری شهرداری و نیروهای سازمان های متولی و نیروهای مسلح در ایام تعطیل بدون وقفه و با آماده باش کامل انجام خواهد شد.

او ادامه داد: جداسازی و شستشوی فوت شدگان به صورت مرگ طبیعی از اموات ناشی از بیماری کرونا با تجهیزات ایمنی لازم و لباسهای مخصوص، جهت پیشگیری از شیوع این بیماری و حفظ ایمنی کادر غسالخانه انجام می گیرد.

 

نظر شما