گله مندی شهردار از افرادی که با حضور در تجمعات جان دیگر افراد را به مخاطره می‌اندازند

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۹:۲۰
کد خبر: ۹۷۹۱۴۲
گله مندی شهردار از افرادی که با حضور در تجمعات جان دیگر افراد را به مخاطره می‌اندازند
شهردار تبریز گفت: جا دارد گلایه ای از شهروندانی که واقعا توجهی به موضوع کرونا ندارند و هیچ کمکی در قطع زنجیره انتقال این بیماری انجام نداده و با حضور در تجمعات جان دیگرافراد را به مخاطره می‌اندازند، داشته باشم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر ظهر امروز در جمع آتش‌نشانان تبریزی افزود:هشدارها درباره ضرورت کاهش تردد در تجمعات عمومی به حد کافی داده شده است و فکر می کنم بی‌انصافی است عده‌ای به خاطر دلخوشی خود، سلامت عمومی جامعه و خدمتگزاران آن در بخش های مختلف درمانی، آتش‌نشانی و شهرداری و دیگر حوزه ها را به مخاطره بیاندازند.

او ادامه داد: انصاف نیست که با بی توجهی و بیخیالی یک عده، جان خدمتگزارانی چون کادر درمانی، آتش نشان ها و تمام افرادی که در سنگر جنگ بهداشتی علیه کرونا پای کار هستند، به خطرافتاده و خانواده‌هایشان نیز در معرض بیماری باشند.

باهر با اشاره به ضرورت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خاطرنشان کرد: زنجیره انتقال این بیماری تنها با 14 روز حضور در خانه قطع می شود، از شهروندان عزیز خواهشمندم که در خانه بمانند و از تجمعات در خیابان و دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند تا به امید خدا هر چه سریع‌تر این بیماری از شهر رفع شود.

او در پایان با اشاره به برگزاری جشن چهارشنبه سوری یادآور شد: چه چهارشنبه آخر سال باشد یا هر روز دیگر، وقتی نماز جمعه با آن عظمت خود تعطیل  می شود، یعنی اهمیت این موضوع به حدی است که هیچ مجموعه و نهادی صلاح نمی بیند که مردم در یک جا تجمع کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز