استاندار آذربایجان شرقی:

مردم همراهی خوبی در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی دارند

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۰:۱۶:۰۸
کد خبر: ۹۸۱۹۲۶
مردم همراهی خوبی در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی دارند
استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از ورودی شهر تبریز در آزادراه پیامبر اعظم(ص) و برخی از مبادی دیگر ورود و خروج، روند اجرای طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی را از نزدیک بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل جدی ترددهای جاده‌ای،  با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، فرمانداران و جمعیت هلال احمر در تمام شهرهای استان اجرا می‌شود و خوشبختانه مردم نیز همراهی خوبی با این طرح داشته‌اند.

وی افزود: در اولین ساعات اجرای این طرح، شاهد کاهش ترددها در مسیرهای مواصلاتی استان هستیم که نشان‌دهنده همراهی و مشارکت مردم است.

پورمحمدی با اشاره به اینکه این طرح تا 20 فروردین اجرا می‌شود و قابل تمدید است، افزود: امیدواریم با همراهی مردم و کاهش موارد ابتلا به بیماری کرونا، نیازی به تمدید این طرح نباشد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین درخصوص کسانی که محل کار آنها خارج از شهرهای محل سکونت‌شان است، گفت: برای این افراد کارت تردد صادر می‌شود تا بدون مشکل بتوانند در محل کار خود حاضر شوند.

گفتنی است اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از بامداد امروز جمعه هشتم فروردین همزمان با سراسر کشور در تمام شهرهای آذربایجان شرقی آغاز شده و تردد در مبادی ورودی و خروجی شهرها با نظارت جدی نیروی انتظامی کنترل می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز