در اولین جلسه مجازی شورای اسلامی شهر تبریز در سال ۹۹ مطرح شد؛

از نامگذاری خیابانی به‌نام آتش‌پاد قلیزاده تا آمادگی کشتارگاه تبریز برای کمپین رحمت

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶:۴۳
کد خبر: ۹۸۲۳۴۱
از نامگذاری خیابانی به‌نام آتش‌پاد قلیزاده تا آمادگی کشتارگاه تبریز برای کمپین رحمت
اولین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در سال جدید با حضور اعضای شورا و شهردار تبریز به شکل ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مطابق با  مفاد ماده ۳ آئین کار شورای اسلامی کلانشهر تبریز، جلسات شورا و کمیسیون های آن در شرایط غیرعادی و بحران می تواند به صورت مجازی و با استفاده از امکانات در دسترس تشکیل شود.
در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز، تدفین متوفیان ناشی از ویروس کرونا بر اساس تعرفه مصوب، تأمین کسری درآمدهای سازمانهای شهرداری از طریق سازمان مرکزی شهرداری تبریز، لزوم رعایت موارد بهداشتی توسط سبزبانان و پاکبانان، جهت ادامه فعالیت در فضای سبز، اعلام آمادگی کشتارگاه تبریز جهت توزیع و پخش نذورات شهروندان بصورت بهداشتی تحت کمپین رحمت، لزوم گرامیداشت آتش پاد محمد قلی‌زاده مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و نامگذاری خیابان یا مکانی به نام آتش‌پاد شهید قلی‌زاده، بررسی امکان کمک به مشاغل آسیب دیده ناشی از بحران ویروس کرونا با استفاده از موارد قانونی با همکاری اتاق بازرگانی و صنعت و خیرین شهر، رعایت حال شهروندان در خصوص مطالبات سررسید شده شهرداری و پیگیری سازمان آمار و فناوری اطلاعات در خصوص راه‌اندازی سیستم وب‌کنفرانس بررسی شد.
در این جلسه به استثنا کریم صادقزاده سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز که به علت ابتلا به بیماری در بیمارستان بستری هستند، تمامی اعضا شورای شهر تبریز حضور داشتند.
همچنین  در ادامه مقرر شد جلسات شورای اسلامی شهر تبریز تا اطلاع ثانوی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شود. گفتنی است شورای اسلامی شهر تبریز جزو اولین ها در برگزاری جلسات به شکل ویدئو کنفرانس در کشور می‌باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز