فراخوان جشنواره مردمی هنری «همه با هم علیه کرونا» حوزه هنری آذربایجان شرقی

۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۲:۱۵:۲۳
کد خبر: ۹۸۳۲۸۹
فراخوان جشنواره مردمی هنری «همه با هم علیه کرونا» حوزه هنری آذربایجان شرقی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، با توجه شرایط کنونی کشور به دنبال شیوع بیماری کرونا و اهمیت خانه به عنوان امن ترین مکان جهت قطع رنجیره ی انتقال، حوزه هنری استان اقدام به برگزاری جشنواره هنری «همه با هم علیه کرونا» در راستای بیان اهمیت استقرار در خانه و گذراندن وقت با خانواده در راستای مبارزه و آگاه سازی مردم و همچنین حمایت از مدافعان کرده است.

این جشنواره در ۵ بخش، داستانک، شعر، کاریکاتور، عکس و ایده های جذاب با محوریت موضوعاتی چون «ایفای نقش اجتماعی در برابر بیماری کرونا», «جلوه‌های فاصله گذاری و علل #درخانهبمانید»، «پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا» و «قدردانی از خدمات کادر درمانی و مدافعان سلامت» آثار هنرمندان را خواهد پذیرفت.

این گزارش حاکی است، شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و شرکت کنندگان می توانند بدون محدودیت سنی و تعداد آثار ارسالی در تمامی بخش ها شرکت کنند.

کلیه حقوق مادی و معنوی آثار  ارسال شده برای انتشار در اختیار حوزه هنری آذربایجان شرقی بوده و آثار به فراخور دریافت، در فضای مجازی منتشر خواهد شد، جوایز برگزیدگان این جشنواره نیز به ترتیب نفرات اول هر بخش 7 میلیون ریال، نفرات دوم هر بخش  5 میلیون ریال و نفرات سوم هر بخش 3 میلیون ریال خواهد بود.

 لازم بذکر است علاقه‌مندان می توانند تا ۲۹ فروردین ماه آثار خود را از طریق ایمیل  artabriz@yahoo.com ، دایرکت اینستاگرام حوزه هنری  @HHtabriz ، نرم افزار واتساپ به شماره 09337569957 به جشنواره ارسال نمایند.

 گفتنی است، شهروندان و هنرمندان می توانند جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر به سایت حوزه هنری آذربایجان‌شرقی به آدرس artabriz.ir درجریان فعالیت های دبیرخانه جشنواره قرار گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز