نائب رئیس شورای شهر تبریز:

برگزاری جلسات شورای شهر بصورت مجازی ادامه دارد

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۵:۴۵
کد خبر: ۹۸۴۰۴۰
برگزاری جلسات شورای شهر بصورت مجازی ادامه دارد
نائب رئیس شورای شهر تبریز با اشاره به برگزاری جلسات شورای اسلامی شهر بصورت مجازی، یادآور شد: با توجه وضعیت موجود، جلسات شورای شهر از ابتدای هفته گذشته بصورت مجازی برگزار می شود که در این جلسات موضوعاتی همچون تهیه اقلام ضدعفونی و لباس های ایزوله جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا مورد بحث قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سونیا اندیش با اشاره به اقدامات شهرداری تبریز در زمینه ضدعفونی معابر و سطوح شهر، اظهار کرد: شهرداری تبریز تا جایی که توان دارد، در موضوع مبارزه با کرونا وارد عمل شده و انجام وظیفه کرده است اما باید در نظر داشت که اقدامات برای مقابله با بیماری کرونا فقط وظیفه شورای شهر و شهرداری نیست.

او ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی و ادارات دولتی، نهادها و ارگانها نیز باید در کنار شهرداری باشند چراکه شهرداری به تنهایی نمی تواند مسئولیت تهیه اقلام مورد نیاز و عملیات ضدعفونی معابر و سطوح شهر را به عهده بگیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تصویب مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای تخصیص به حوادث غیرمترقبه از سوی این شورا، عنوان کرد: این مبلغ در اختیار شهرداری تبریز قرار گرفته که بخشی از آن به تهیه مواد ضدعفونی کننده و بخشی نیز برای اختصاص به اقشار آسیب دیده از طریق خیریه ها در نظر گرفته شده است.

او با تاکید بر لزوم همکاری مردم، افزود: شهرداری تبریز تصمیمات حاکمیتی و پروتکل های وزارت بهداشت ازجمله تعطیلی پارکها و ... را با جدیت و با تمام قوا انجام می دهد و در این راستا لازم است تا مردم نیز همکاری های لازم را داشته باشند.

اندیش گفت: در بحث اطلاع رسانی و هشداردهی، شهرداری تبریز از طریق بیلبوردها، خبرگزاری ها، برنامه های تلویزیونی، فضای مجازی و ... در حد توان خود اقدام کرده است اما اگر مردم همراهی و خمکاری نکنند، همه این اقدامات بی فایده خواهد بود.

او با اشاره به برگزاری جلسات شورای اسلامی شهر بصورت مجازی، یادآور شد: با توجه وضعیت موجود، جلسات شورای شهر از ابتدای هفته گذشته بصورت مجازی برگزار می شود که در این جلسات موضوعاتی همچون تهیه اقلام ضدعفونی و لباس های ایزوله جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا مورد بحث قرار گرفته است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پاسخ به این سئوال که آیا همکاری مردم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بهتر از روزهای قبل شده است، گفت: همکاری مردم نسبت به قبل بهتر شده اما به هیچ وجه کافی نیست. متاسفانه بسیاری از مردم تصور می کنند که خطر ابتلا به کرونا از آنها دور است اما واقعیت این است که اگر مردم در خانه نمانند و موارد بهداشتی را رعایت نکنند، احتمال ابتلا به کرونا در آنها وجود خواهد داشت.

او افزود: از مردم خواهش می کنیم که به همکاری خود ادامه دهند و همچنان در خانه بمانند و برای کارهای غیرضروری از خانه خارج نشوند تا ما هم بتوانیم به زودی مثل بعضی از کشورها زنجیره انتقال این ویروس را قطع کنیم.

اندیش با قدردانی دوباره از همکاران شهرداری تبریز در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: متاسفانه بعضی از همکاران شهرداری تبریز در راه مقابله با ویروس کرونا، به این بیماری مبتلا شده اند و در این راه ما آقای قلیزاده مدیرعامل فقید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز را به عنوان شهید راه خدمت از رست دادیم.

او همچنین اقدامات و از جان گذشتگی کادر درمانی و پرستاران را در درمان بیماران کرونایی ستود و افزود: کادر درمان اکنون کاملا درگیر این بیماری هستند و خیلی از آنها حدود یک و نیم ماه است که به خانه نرفته اند، جان این پزشکان و پرستاران نیز عزیز است و ما باید برای آنها حرمت قائل شویم و کاری نکنیم که حجم کار آنها از  وضعیت فعلی بیشتر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز