معاون‌ فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز خبر داد:

اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی شهرداری تبریر برای خانواده ها در فضای مجازی

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۰:۴۴
کد خبر: ۹۸۵۰۳۵
اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی شهرداری تبریر برای خانواده ها در فضای مجازی
معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم حضور اقشار مختلف مردم در خانه، اقدامات مختلفی در خصوص تشویق شهروندان تبریزی برای ماندن در خانه برای تداوم مقابله با شیوع ویروس کرونا و غنی‌سازی اوقات فراغت اقشار مختلف شهروندان صورت گرفته است .

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی افزود: مجموعه  فرهنگی اجتماعی و سلامت شهرداری تبریز با تشکیل  تیم تولید محتوا در فضای مجازی  از اوایل اسفندماه سال گذشته به منظور کاهش و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در زمینه جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، اقدام به تولید برنامه‌های فرهنگی و هنری جهت  انتشار  در فضای مجازی نموده است.

حجت الاسلام  والمسلمین احمد حمیدی گفت :در همین راستا بیش از ۵۰ مورد پوستر و ۵ مورد کلیپ و تیزر و بسته های آموزشی  با مضمون در خانه بمانیم و پیام های شهروندی در فضای مجازی و رسانه ها شهر در راستای آگاه‌سازی شهروندان و توجه به مباحث بهداشتی در این ایام تولید و منتشر شده است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حمیدی با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی "  #در_خانه_بخوانیم "، گفت: با همراهی هنرمندان و اهالی فرهنگ و ورزش شهر، شهروندان به ماندن در خانه و اقدامات فرهنگی تشویق شدند و  شاهد استقبال چشمگیر شهروندان از این اقدام هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه استقبال خوبی از  طرح  کتابخوانی "درخانه بمانیم‌  "با ثبت بیش از ۱۰ هزار آزمون‌ در ۵ روز اول آزمون‌در سامانه صورت گرفته است و تاپایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

معاون شهردار و رئیس‌سازمان فرهنگی‌، اجتماعی و ورزشی‌شهرداری تبریر  افزود: یکی دیگر از این فعالیت‌های فرهنگی، تولید ۴ کلیپ ویدیویی با حضور و هنرنمایی هنرمندان سرشناس و محبوب موسیقی عاشیقی برای قدردانی از کادر پزشکی و درمانی درگیر با ویروس کرونا به عنوان خط مقدم جبهه سلامت است.

وی ادامه داد: بهره‌گیری از فضای تبلیغاتی شهر در راستای ارائه پیام‌های بهداشتی و توصیه‌ای جهت سلامت عمومی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا  از دیگر اقدامات‌شهرداری تبریز در این ایام است.

وی با اشاره به اینکه  مراکز فرهنگی و خانه های سلامت بصورت مجازی آموزشهای خودرابه شهروندان انجام میدهند  افزود: خانه‌های سلامت شهرداری تبریز ، آموزش‌های شهروندی لازم را در خصوص این ویروس آماده کرده وصرفا  جهت اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا  فعالیت مینمایندو در اجرای دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، همراهی صد درصدی از سوی شهرداری انجام شده است.

نظر شما