معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:

دستگاه های اجرایی با تقویت زیرساخت های الکترونیکی، پاسخگویی فیزیکی به مردم را کاهش دهند

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۲۷:۵۹
کد خبر: ۹۸۵۷۴۵
دستگاه های اجرایی با تقویت زیرساخت های الکترونیکی، پاسخگویی فیزیکی به  مردم را کاهش دهند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از تمامی دستگاه های اجرایی خواست که با استفاده از زیرساخت های الکترونیکی خود، پاسخگویی فیزیکی به اقشار مختلف مردم را به کمترین میزان ممکن برسانند.

به گزارش خبر گزاری برنا در آذربایجان شرقی، جواد رحمتی در جلسه کمیته بهداشت محیط ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا با اشاره بر اهمیت افزایش فعالیت های اقناعی برای افزایش رعایت مسائل بهداشتی و در خانه ماندن از سوی مردم گفت: متاسفانه برخی از مردم پس از روز سیزده بدر به روال عادی زندگی خود بازگشته و پروتکل های بهداشتی و ایمنی را نادیده گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: بی توجهی به رعایت مسائل بهداشتی، روند کنترل بیماری و قطع زنجیره این ویروس را با مشکل مواجه خواهد کرد که امیدواریم در روزهای آتی شاهد همکاری و همراهی هرچه بیشتر مردم استان برای ریشه کن کردن این بیماری از استان و کشور باشیم.

وی با قدردانی از اتحاد به وجودآمده در بخش های مختلف کشور برای مقابله با بیماری کرونا ابراز کرد: به رغم برخی  کمبودها و انتقادات، اقدامات بسیار خوبی برای مقابله با این بیماری انجام شده است  که باید در کنار آن به موضوعاتی همچون استفاده از زیرساخت های الکترونیکی برای پاسخگویی به ارباب رجوع و برگزاری جلسات کاری، بیشتر بهره جست.

رحمتی از تلاش شبانه روزی بسیجیان در همکاری با نهادهای مختلف برای ضدعفونی معابر و خیابان ها، تولید ماسک و سایر اقلام بهداشتی و همچنین خدمت رسانی در بخش های دیگر نیز قدردانی کرد.

علیخانی، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به عملکرد شهرداران استان در مقابله با بیماری کرونا گفت: نزدیک به دو ماه است که عملیات ضدعفونی شهرها و سایر اقدامات بهداشتی و احتیاطی در تمامی شهرهای استان در حال اجراست.

وی با تاکید بر پرهیز از هرگونه حرکات نمایشی و اقدامات پوپولیستی به بهانه کرونا اظهار داشت: این قبیل کارها اعتماد عمومی را خدشه دار کرده و  برآیند مناسبی در جامعه نخواهد داشت.

 وی همچنین خواستار  تدوین دستورالعمل مشخصی در ارتباط با نحوه ضدعفونی کردن معابر در استان برای پرهیز از هرگونه ورود خسارات به محیط زیست شد.

هنربر؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری و گل‌محمدزاده، معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا نیز در این جلسه به بیان آخرین اقدامات انجام شده استان در مورد طرح ملی بسیج همگانی برای مقابله با بیماری کرونا ویروس پرداختند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز