مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز:

کمپین «رحمت» با هدف کاهش آثار سوء اقتصادی بیماری کرونا راه اندازی شد

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۷:۳۴
کد خبر: ۹۸۶۰۲۸
کمپین «رحمت» با هدف کاهش آثار سوء اقتصادی بیماری کرونا راه اندازی شد
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: با شیوع بیماری کرونا شاهد فشارها و آثار اقتصادی وسیعی بودیم که کمپین «رحمت» در راستای کاهش این مشکلات راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سعید حاجی‌زاده با اشاره به راه اندازی کمپین «رحمت» گفت: بیماری کرونا آثار اقتصادی متعددی داشت و شاهد بودیم شهروندانی که به صورت روزمزد کار می کنند، از اوایل اسفندماه نتوانستند به کار خود ادامه دهند.

حاجی‌زاده ادامه داد: در همین راستا شهروندان خیر تبریزی پویش رحمت را راه اندازی کردند که ویژه حمایت از آسیب دیدگان اقتصادی ویروس کرونا و کسانی که به هر نحوی درآمد آنها قطع شده است.

او خاطرنشان کرد: افرادی شامل کمک‌های این پویش می‌شوند که از دیگر خیریه‌ها هیچ کمکی دریافت نمی‌کنند. این افراد از طریق انجمن‌های اسلامی مساجد و معتمدین محله شناسایی می شوند که تا امروز ۱۱ هزارو ۲۰۰ خانوار شناسایی شده و برای آنها سبد غذایی تامین خواهد شد تا حمایتی آبرومندانه از آنها صورت گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز ادامه داد: کمپین رحمت، پویشی مردمی است که شهروندان با مراجعه به صفحه اینستاگرامی این کمپین به آدرس rahmatcampaign اطلاعات مورد نیاز در خصوص نحوه کمک به این کمپین را دریافت کنند.

او در پایان یادآور شد: شماره حساب ویژه مشارکت در پویش رحمت نزد بانک پاسارگاد: ۱۶۰۲۸۰۰۰۱۱۴۹۹۵۵۸۰۱و شماره کارت ویژه مشارکت در پویش رحمت نزد بانک پاسارگاد: ۵۰۲۲-۲۹۷۰-۰۰۱۱-۲۷۵۰ است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز