طرح فاصله‌گذاری هوشمند در آذربایجان شرقی از ۲۳ فروردین اجرایی می شود

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۰:۵۳
کد خبر: ۹۸۶۰۳۷
نحوه اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند و آخرین اقدامات دستگاه‌های اجرایی مسئول برای کنترل شیوع بیماری کرونا در استان، در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا به ریاست استاندار آذربایجان شرقی بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، آغاز اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند از 23 فروردین، مهم‌ترین دستور کار این جلسه بود و مقرر شد اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز تا 22 فروردین در تمام شهرهای استان ادامه داشته باشد.

براساس طرح فاصله‌گذاری هوشمند، مدارس تا پایان فروردین تعطیل بوده و درخصوص نحوه فعالیت آنها بعد از این تاریخ، بعداً تصمیم‌گیری خواهد شد؛ دانشگاه‌ها نیز فعالیت‌های آموزشی خود را همچنان به شکل مجازی ادامه می‌دهند.

سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی نیز با دوسوم جمعیت شاغل فعالیت خواهند کرد و ساعت کاری ادارات نیز از ساعت 7.30 صبح تا 13.30 ظهر خواهد بود؛ همچنین کارکنان مسن یا دارای بیماری‌های زمینه‌ای و بانوانی که به فرزندان خود شیر می‌دهند، می‌توانند با اطلاع دستگاه مربوطه در محل کار خود حضور نداشته باشند.

فعالیت واحدهای تولیدی و پروژه‌های عمرانی هم تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز است و تمام اصناف ملزم به مراجعه به سایت وزارت بهداشت برای ثبت‌نام و اطلاع از پروتکل‌های بهداشتی مربوط هستند. اصناف دارای ریسک بالا همچنان تعطیل بوده و سایر اصناف می‌توانند فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از روز شنبه از سر بگیرند.

 

نظر شما