فرماندار ویژه مراغه:

کسب و کارهای پرخطر تا اطلاع بعدی تعطیل است

۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۵:۵۷
کد خبر: ۹۸۷۶۸۶
کسب و کارهای پرخطر تا اطلاع بعدی تعطیل است
فرماندار ویژه شهرستان مراغه از تعطیلی اصناف و کسبه پرخطر تا اطلاع بعدی خبر داد و گفت: فعالیت کسب و کارهای کم خطر نیز با ثبت نام در سامانه سلامت امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حمید شکری در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان مراغه با موضوع بیماری کرونا ویروس اظهار داشت: فعالیت آرایشگاه ها و سالن های زیبایی(مردانه، زنانه)، آموزشگاه رانندگی، رستوران، اغذیه فروشی، طباخی و فست فودها، گرمابه ها، روز بازارها و نمایشگاه ها، مراکز بازی، تفریحی و گیم نت، باشگاه های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن های مراسم، قهوه خانه ها و چایخانه ها تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی اضافه کرد: همچنین اصناف با ثبت نام در سامانه سلامت، کد رهگیری و بارکد دریافت خواهند کرد و تمامی کسب و کارها موظف به نصب کدرهگیری و بار کد بر روی شیشه های مغازه ها و واحد های خود هستند.

شکری افزود: اکیپ ویژه متشکل از صمت، تعزیرات، دانشکده علوم پزشکی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی بازار شهرستان را نظارت و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهروندان هنگام خرید از اصنافی خرید کنند که کد رهگیری و بارکد سامانه «حمایت ستاد مبارزه با کرونا از اصناف و صنایع» واحد بر روی شیشه آن ها نصب شده و در این سامانه ثبت نام کنند.

وی به فعالیت برخی از کارگاه ها اشاره کرد و افزود: کارگاه های تولیدی و عمرانی موظف به رعایت تمامی پروتکل ها و موارد بهداشتی هستند.

وی اضافه کرد: همچنین بازارهای هفتگی و روز تا اطلاع بعدی تعطیل هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز