جشنواره همه با هم علیه کرونا به ایستگاه داوری رسید

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۳:۵۷:۱۷
کد خبر: ۹۹۵۲۸۹
جشنواره همه با هم علیه کرونا به ایستگاه داوری رسید
جشنواره هنری مردمی «همه با هم علیه کرونا» حوزه هنری آذربایجان شرقی که با استقبال پرشور مردم روبرو شد، به ایستگاه داوری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در  آذربایجان شرقی، سیدمحمدحسین بلاغی رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی با اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره هنری مردمی «همه با هم علیه کرونا» که با هدف بیان اهمیت استقرار در خانه و گذراندن وقت با خانواده در راستای مبارزه با ویروس کرونا و همچنین حمایت از مدافعان سلامت توسط حوزه هنری استان درحال برگزاری، با استقبال پرشور مردم مواجه شد.

وی با بیان اینکه بیش از 380 اثر در پنج بخش داستانک، شعر، کاریکاتور، عکس و ایده های جذاب به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، ادامه داد: با توجه به اینکه مقرر بود این جشنواره به صورت استانی برگزار شود اما هنرمندان و هموطنان از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند که این مسئله، نشان از اهمیت مردم و هنرمندان کشور به مسئله مقابله با ویروس کرونا و همچنین اتحاد مثال زدنی در قدردانی از مدافعان سلامت است.

وی ضمن قدردانی از هموطنان به دلیل اهمیت به مسئله فاصله گذاری اجتماعی و همچنین پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: در آثاری که به این جشنواره ارسال شده نشان از اهمیت همه اقشار مردم به موضوع مقابله با ویروس کرونا و اقدامات موثر و آگاهانه در این خصوص است که همه مردم در جایگاه خود به خوبی ایفای وظیفه کردند.

رئیس حوزه هنری استان با اشاره به تأثیر هنر و آثار هنری در اشاعه فرهنگ مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: آثار بسیار ارزشمند و فاخری از هنرمندان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که این آثار توسط سه داور در هر بخش، داوری شده که پس از شکست کرونا، طی مراسمی از نفرات برگزیده این جشنواره قدردانی می شود و همچنین همه آثار رسیده به جشنواره نیز به مرور زمان در فضای مجازی به نمایش گذاشته می شود.

 گفتنی است، حوزه هنری آذربایجان شرقی اقدام به برگزاری جشنواره مردمی هنری «همه با هم علیه کرونا» در راستای بیان اهمیت استقرار در خانه و گذراندن وقت با خانواده در راستای مبارزه با ویروس کرونا و همچنین حمایت از مدافعان سلامت کرده است که این جشنواره به مرحله داوری آثار رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز