نائب رئیس شورای شهر تبریز:

عملیات احداث باغ کتاب تبریز با تملک اراضی پادگان سابق تبریز اجرایی می‌شود

۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۲:۰۹
کد خبر: ۹۹۵۴۸۰
عملیات احداث باغ کتاب تبریز با تملک اراضی پادگان سابق تبریز اجرایی می‌شود
نائب رئیس شورای شهر تبریز گفت: طرح «باغ کتاب تبریز» آماده سازی شده و پس از اتمام مراحل تملک محل پادگان سابق، مراحل اجرایی این پروژه آغاز می شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سونیا اندیشطی گفت و گویی اظهار کرد: با وجود اینکه بازدیدهای مکرری از این محل انجام یافته، ولی موضوع تملک این پادگان هنوز برطرف نشده است که امیدواریم با همکاری و مساعدت مجموعه استانداری و ارتش، این تملک هر چه سریع تر نهایی شود.

او با بیان اینکه از سال گذشته پیگیر تغییر کاربری محل پادگان و راه اندازی باغ کتاب تبریز بودیم، افزود: این پروژه با فرهنگسراهایی در حوزه موسیقی، تئاتر، کتاب، خوانش کتاب، موزه‌های مختلف و... و. کاربری عمومی برای استفاده شهروندان عزیز را فراهم می‌کند.

اندیش خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این بین شاهد همکاری و مساعدت بسیاری از سوی شهرداری بوده ایم و به شدت پیگیر هستند که با همکاری استانداری و شورای شهر، این پروژه که در بودجه ۹۹ نیز تصویب شده، نهایی شود.

نائب رئیس شورای شهر تبریز با اظهار امیدواری از اجرای این پروژه گفت: امیدوارم این اقدام رویکرد و اتفاقی خوب در حوزه فرهنگ و هنر باشد چرا که باغ کتاب تبریز بزرگترین مرکز فرهنگی در شمالغرب خواهد بود.

اندیش در پایان یادآور شد: مجموعه فرهنگی باغ کتاب تبریز تا پایان امسال تقدیم به همشهریان عزیز خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز