اهدای ۱۰ هزار بسته حمایتی اتاق بازرگانی تبریز از طرف بخش خصوصی استان

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۴:۴۵
کد خبر: ۹۹۵۴۸۷
اهدای ۱۰ هزار بسته حمایتی اتاق بازرگانی تبریز از طرف بخش خصوصی استان
با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز،محمد رضا پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی و اعضای هیئت رئیسه و نمایندگان اتاق تبریز، مراسم اهداء ۱۰.۰۰۰ بسته غذایی بین خانواده های نیازمند استان به شهرستان های مختلف ارسال شد تا بین خانواده های نیازمند توزیع شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم از فعالان اقتصادی و بخش خصوصی در زمینه اقدامات خیر خواهانه که بعد از شیوع ویروس کرونا انجام داده اند قدردانی نموده و افزود:  از فعالان اقتصادی که در این رزمایش مومنانه و رزمایش مواصات به نحو احسن شرکت نموده اند و در واقع به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته اند تشکر می نمایم.

وی در مورد اقدامات خیرخواهانه مردم گفت: الحمد الله در هر مکان و مسجدی که حضور می یابیم همت و فداکاری مردم را حتی آنها که بضاعت کمی دارند را می بینیم.

امام جمعه تبریز با قدردانی ویژه از هئیت رئیسه و هئیت نمایندگان اتاق تبریز که در کارهای خیر تلاش های مضاعفی  می نمایند؛ افزود: اعمال خیر این عده باعث می شود خداوند آنها را بی نیاز نماید.

امام جمعه تبریز از رئیس اتاق بازرگانی و سایر فعالان اقتصادی و اعضای هئیت نمایندگان اتاق تبریز که همت نموده اند و در این رزمایش شرکت نموده اند قدردانی نمود.

وی با اشاره به این نکته که بعد از شیوع ویروس کرونا عده ای از هموطنانمان با مشکلات اقتصادی مواجه شده نیازمند کمک شده اند خاطر نشان کرد: این اشخاص، افراد با غیرتی هستند که در صنوف مختلف مشغول به کار بودند و بعد از شیوع این ویروس دچار مشکلاتی در اداره زندگی شده اند که وظیفه همه آحاد جامعه این است که در جهت حل این نیازمندی ها اقدام نمایند.

امام جمعه تبریز با اشاره به ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و احسان است افزود: الحمد الله ما از فعالان اقتصادی راضی هستیم و ان شاء الله خداوند هم از این افراد راضی باشند و به مالشان برکت دهد.

محمدرضا پورمحمدی استاندارآذربایجان شرقی نیز در خصوص این رزمایش با قدردانی از فضای ایثار و فداکاری و خود گذشتگی که درجامعه ایجاد شده است؛  از فعالان اقتصادی و هیات رئیسه و هئیت نمایندگان  اتاق تبریز به خاطر کارهای خیری که انجام داده اند قدردانی کرد.

یونس ژائله رئیس اتاق تبریز نیز در مراسم اهداء ۱۰.۰۰۰ بسته غذایی به خانواده های نیازمند استان خاطر نشان کرد: در ماه هایی که مردم ایران درگیر ویروس کرونا هستند فعالان اقتصادی استان می بایست بیش از پیش در تامین معیشت خانواده های کم برخوردار ایفاء نقش نمایند.

 ژائله ضمن تشریح فعالیت های اتاق تبریز در مواجه با ویروس کرونا  اظهار داشت: خوشبختانه بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان و در راس آن هیئت نمایندگان اتاق تبریز در یاری رساندن و کمک به مردم و خانواده های نیازمند و کم برخوردار جامعه در این مقطعه تاریخی نقش مهمی ایفاء نمودند و با اهداء مواد ضد عفونی کننده در روزهای آغازین بیماری در جلوگیری از شیوع این ویروس از هیچ کوشش دریغ ننموده اند.

رئیس اتاق تبریز در مورد اقدامات اخیر فعالان اقتصادی استان در تهیه و توزیع ۱۰.۰۰۰ بسته معیشتی گفت: مدیران بخش خصوصی با توجه به شرایط پیش آمده و ماه مبارک رمضان مقادیر قابل توجهی به این موضوع اختصاص داده اند.

ژائله در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به این نکته که در اولین روزهای ماه مبارک رمضان قرار گرفته ایم، امیدواریم هیچ سفره ای خالی از نعمات پروردگار نبوده و الطاف خداوند شامل حال تمام بندگان باشد.

وی اظهار امیدواری نمود: با توجه به احتمال گسترش این بیماری در ماه های آینده کمک های نقدی یا  غیر نقدی فعالان اقتصادی و مردم تا شکست کامل کرونا ادامه داشته باشد.

رئیس اتاق تبریز در خصوص وضعیت بنگاه های اقتصادی در ماه های اخیر گفت: بسیاری از بنگاه های اقتصادی در ماه های اخیر بویژه پس از شیوع بیماری کرونا دچار آسیب های جدی شده اند که در این مورد همدلی و حمایت مسئولان دولتی بویژه روساء سه قوه بیش از پیش احساس می شود.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: برای حل مسائل و مشکلات بنگاه های اقتصادی برنامه ریزی های دقیق و کارشناسانه بسیارحائز اهمیت بوده و انتظار فعالان اقتصادی در شرایط فعلی (رکود و تورمی) حمایت بیشتر مسئولان امر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز