پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت هفته معلم/ قدردانی از تلاش‌های جامعه فرهیخته معلمان و اساتید

۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۵:۱۸
کد خبر: ۹۹۵۶۰۹
پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت هفته معلم/ قدردانی از تلاش‌های جامعه فرهیخته معلمان و اساتید
استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام معلم، از تلاش‌های جامعه فرهنگیان فرهیخته و معلمان و اساتید که چراغ تعلیم و تربیت را در شرایط فعلی روشن نگه داشته‌اند قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

ستایش خدای بی‌همتا را که حقایق را به بشر آموخت و علم و دانش را وسیله معرفت و ترقی قرار داد. سلام و درود بر رسولان راستین الهی بویژه پیامبر گرامی اسلام(ص) که پیام شورآفرین و هستی‌بخش معرفت و آگاهی را به جامعه بشری هدیه کردند و تاریکی و جهالت را از وجود انسان‌ها زدودند؛ به راستی که معلمی، شغل انبیاست.

نام‌گذاری روز 12 اردیبهشت به نام روز گرامی‌داشت مقام معلم، فرصت مغتنمی است برای پاس‌داشت مردان و زنان شرافت‌مندی که شعله‌های روشنی‌بخش علم و دانایی را برافروخته و در تربیت انسان‌ها از جان و هستی خود مایه می‌گذارند.

این روز، با یاد و نام بزرگ‌معلم انقلاب اسلامی، استاد شهید مرتضی مطهری مزین شده است؛ معلم بزرگواری که آموزه‌های رهایی‌بخش اسلام را با همه زیبایی‌هایش به نسل انقلاب معرفی کرد و نام و یاد خود را در تاریخ این مرزوبوم جاودانه و ماندگار ساخت.

آموزش‌وپرورش و آموزش عالی، نقش بسیار مهمی در تحول و پیشرفت عقلانی و عاطفی جامعه دارد و جایگاه والای معلمان و اساتید در تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب ضمن تبریک روز معلم به جامعه فرهنگیان فرهیخته، معلمان و اساتید دلسوز و متعهد استان، از زحمات شبانه‌روزی و ارزشمند معلمان، اساتید و مدیران مدارس و دانشگاه‌ها، که در این شرایط سخت با وجود تعطیلی مراکز آموزشی به دلیل شیوع بیماری کرونا، کار آموزش و آگاهی‌بخشی به جوانان و نوجوانان را تعطیل نکرده و با به‌کارگیری شیوه‌های جدید آموزشی، همچنان چراغ تعلیم و تربیت را روشن نگه داشته‌اند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

یقین دارم که با تلاش‌های سازنده و خستگی‌ناپذیر شما عزیزان، شاهد رشد و ارتقای بیش از پیش جایگاه استان در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی خواهیم بود.

محمدرضا پورمحمدی

استاندار آذربایجان شرقی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز