رئیس شورای شهر تبریز تشریح کرد؛

اجرای نهضت آسفالت باکیفیت توسط شهرداری تبریز/ تلاش برای ارتقای امنیت شغلی کارگران

۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۲:۰۵:۲۳
کد خبر: ۹۹۶۸۰۵
اجرای نهضت آسفالت باکیفیت توسط شهرداری تبریز/ تلاش برای ارتقای امنیت شغلی کارگران
رئیس شورای شهر تبریز به اجرای نهضت آسفالت باکیفیت توسط شهرداری تبریز اشاره کرد و گفت: از شهرداری تبریز درخواست داریم نهضت آسفالت باکیفیت را همچنان ادامه دهد و ما از طرف شهرداری و معاونت خدمات شهری قول داده‌ایم تا این آسفالت حداقل ۱۰ سال عمر داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شهرام دبیری در جلسه امروز شورای شهر تبریز با تبریک روز معلم گفت: هر چه آموخته‌ایم از این افراد است و هر قدر هم در این زمینه از معلمان تقدیر کنم، ناچیز است.

رئیس شورای شهر تبریز با تبریک روز کارگر نیز افزود: کارگران پرتلاش و زحمتکش که در همه جای شهر فعالیت دارند، به خصوص پاکبانان عزیز که واقعا ایثارگری می‌کنند و با جان خود معامله می‌کنند.

دبیری خواستار پیگیری موضوع تبدیل وضعیت کارگران از سوی شهردار تبریز شد و با تاکید بر تلاش برای ارتقای امنیت شغلی کارگران گفت: در تبدیل وضعیت پاکبانان عزیز هم باید مد نظر باشند تا نگرانی از بابت امنیت شغلی نداشته باشند.

وی افزود: کارگرانی که در قسمت بلیط‌ فروشی اتوبوسرانی فعالیت داشتند، الان وضعیت خوبی ندارند و ما باید به قرارداد آنها توجه کنیم که می توانیم کمکی به آنها داشته باشیم یا نه ولی شهرداری هم لایحه‌ای برای حمایت از آنها باید بیاورد.

دبیری به نهضت کاشت درخت در تبریز توسط شهرداری هم اشاره داشت و افزود: موضوع درختکاری هم با قوت پیش می رود و تا چند سال آینده شاهد به بار نشستن این درختان خواهیم بود.

 

نظر شما