مشارکت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در طرح اطعام مهدوی

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۷:۱۷
کد خبر: ۹۹۷۶۸۶
مشارکت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در طرح اطعام مهدوی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی-حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم - از طرف مقام معظم رهبری در طرح اطعام مهدوی کمیته امداد آذربایجان شرقی مشارکت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم با مشارکت در طرح اطعام مهدوی کمیته امداد کمیته امداد آذربایجان شرقی اظهار داشت: طرح اطعام مهدوی کار بسیار ارزشمندی است که در آن روزانه غذای گرم پخت و بین نیازمندان توزیع می شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه کمیته امداد یادگار ارزشمند امام(ره) است، افزود: امروز به آشپزخانه محل طبخ افطاری مددجویان آمدیم تا از طرف رهبر معظم انقلاب در این طرح سهیم باشیم.

وی ضمن قدردانی از مشارکت مردم در کمک به محرومین در بحران کرونا گفت: واقعا نمی دانم با چه زبانی باید از مردم تشکر کنیم که در همه حال حامی نیازمندن بوده اند.

امام جمعه تبریز خاطر نشان کرد: مردم بعد از فرمایش رهبر انقلاب در نیمه شعبان، همدلی و کمک مومنانه به راه انداختند و به یاری آسیب دیدگان ناشی از کرونا شتافتند.

وی افزود: این همدلی مردم یادآور حماسه های دوران دفاع مقدس در پشتیبانی از جبهه ها است و گاهی حماسه امروز مردم پررونق تر از دفاع مقدس می شود.

شایان ذکر است حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با مشارکت در این طرح، هزینه افطاری یک روز از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان را تقبل کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز