معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز مطرح کرد؛

محفل رمضانی در تکیه های مجازی

۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۲:۰۷
کد خبر: ۹۹۸۷۸۵
محفل رمضانی در تکیه های مجازی
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تبریز از اجرای ویژه برنامه تکیه رمضان ویژه شبهای مهمانی خدا به همت شهرداری منطقه ۷ و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: برنامه های فرهنگی شهرداری تبریز در ماه مبارک رمضان امسال با هدف اُنس و الفت شهروندان با مفاهیم قرآنی،جلای روح و ترویج نشاط معنوی و با بهره گیری از بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در راستای بهره مندی هر چه بیشتر شهروندان تبریزی در ایام کرونا از فضایل ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

حجت الاسلام احمد حمیدی با قدردانی از تلاش شهرداری منطقه ۷ و گروه فرهنگی مذهبی آینه، محفل انس با قرآن را از دیگر بخش های این ویژه برنامه عنوان کرد و اظهار داشت: از دیگر بخش های این ویژه برنامه فرهنگی مذهبی،حضور قاریان ممتاز، سخنرانی با محوریت ماه مبارک رمضان با همکاری کارشناسان مذهبی و شعرخوانی شاعران اهل بیت و پرده خوانی است که در محل بوستان قرآن برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت و همکاری صورت گرفته برای این اقدام ارزشمند افزود: همدلی و همکاری سازمان ها و مناطق شهرداری موجب هم افزایی ظرفیت ها می گردد.

حمیدی در پایان تصریح کرد: ویژه برنامه شب های رحمت و مغفرت با حضور و همکاری هنرمندان، مداحان، واعظان برجسته تبریز، شاعران اهل بیت و گروه های تواشیح در محل فرهنگسرای بوستان قرآن در جنوب غرب تبریز برپا خواهد شد و فرصت بهره مندی از این برنامه ها را در سطح وسیع تر برای عموم شهروندان در فضای مجازی فراهم می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز