رحمانی

استفاده از ظرفیت‌های ارومیه می‌توان برای توسعه استان

۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۰۵۶۳
استفاده از ظرفیت‌های ارومیه می‌توان برای توسعه استان
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت:از ظرفیت‌های ارومیه می‌توان برای توسعه آذربایجان غربی استفاده کرد.
به گزارش برنا آذربایجان غربی،جلسه بررسی مشکلات حوزه عمرانی شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ارومیه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در این جلسه با تاکید بر تسهیل روند سرمایه گذاری اظهار داشت: روند اقداماتی، چون استعلام برای سرمایه گذاری باید تسریع شده و در حداقل زمان ممکن و البته با کارشناسی هدفمند صورت پذیرد.

آیدین رحمانی رضائیه با تاکید بر کاهش ترافیک و کنترل امنیت جاده ها، یادآور شد: سیاست اصلی دولت در امر تردد بین شهری، کنترل هوشمند ترافیک در جاده هاست.

او رونق و شکوفایی منطقه سرو را ضروری دانسته و افزود: در راستای توسعه منطقه سرو، اقداماتی، چون اتصال راه آهن و بهبود وضعیت جاده‌های ارومیه به سرو در حال پیگیری و انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر کنترل شدید ساخت و ساز‌های و غیرمجاز در بخش‌های شهرستان، بیان داشت: به صورت جدی پیگیر رفع موانع رونق و توسعه پیست اسکی خوشاکو خواهیم بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز