خدمات رسانی مستمر شرکت آبفا خوی با رعایت پروتکل های بهداشتی به شهروندان

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۲۱:۲۸:۲۸
کد خبر: ۱۰۰۲۲۳۲
خدمات رسانی مستمر شرکت آبفا خوی با رعایت پروتکل های بهداشتی به شهروندان
سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی بر استمرار خدمات رسانی شرکت به مشترکین شهری و روستایی با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سلطانعلی ولیزاده سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا مدیران و کارکنان شرکت با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در جهت تحقق شعار انسجام سازمانی، توانمندسازی و ارتقای خدمات تلاش می کنند.

وی با اشاره به این که باید به سبک زندگی همراه با کرونا عادت کنیم افزود: دنیا با این موضوع کنار آمده که افراد باید ضمن حفظ سلامتی خود، به کارهای روزمره و وظایف شغلی شان بپردازند.

ولیزاده در عین حال با اشاره به افزایش مصرف آب به علت شرایط ویژه بهداشتی گفت: با توجه به این که ظرفیت آب شهرستان افزایش نیافته و فصل تابستان نیز در پیش است، برنامه ریزی برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی مشترکین تحت پوشش در دستور کار قرار گرفته است. 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در بخش دیگری از سخنانش حوزه خدمات مشترکین را خط مقدم جبهه خدمت رسانی به مردم دانست و با اشاره به ادغام شرکت های آبفای شهری و روستایی گفت: باید از فرصت ایجاد شده برای انسجام بیشتر و ارتقای خدمات به مردم استفاده کرد.

سرپرست شرکت در ادامه اظهار داشت : فعالیت دوباره ارزیابان و ماموران قرائت کنتور آب، با رعایت نکات بهداشتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است .

ولیزاده در عین حال بر پیمایش انشعابات آب و فاضلاب و شناسایی انشعاب های غیر مجاز و همچنین ادامه سیاست فروش انشعاب فاضلاب در مکان های دارای امکانات فنی در سال 1399 تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز