۶۰۰ مدرسه آذربایجان‌غربی توسط بسیجیان ضد عفونی شدند

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۰۳۲۲۹
۶۰۰ مدرسه آذربایجان‌غربی توسط بسیجیان ضد عفونی شدند
مسوول سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان‌غربی گفت: ۶۰۰ مدرسه در استان توسط گروه‌های جهادی و تیم‌های ارزیاب ضدعفونی و گندزدایی شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،شهاب احمدی مسوول سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان‌غربی  گفت: ۳۲ گروه جهادی با مشارکت ۵۰۰ جهادگر برای گندزدایی مدارس، ادارات مناطق آموزش وپرورش و کانون‌های بسیج فرهنگیان اقدام کردند.

او با بیان اینکه این اقدام با مشارکت ۲۰ کانون بسیج فرهنگیان در سراسر استان در مناطق ۱۷ گانه، انجام شد، گفت: بیش از ۵۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی تاکنون توسط کانون‌های بسیج فرهنگیان در استان تهیه و توزیع شده‌است.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان‌غربی به اقدامات این مجموعه در زمینه تولید و توزیع ماسک اشاره و بیان کرد: ۳۰ هزار ماسک هم تاکنون توسط گروه‌های جهادی با همراهی خیران و سازمان‌های مردم‌نهاد تهیه و در سطح استان توزیع شده است.

احمدی با بیان اینکه ۶۰۰ میلیون ریال کمک نقدی توسط بسیج فرهنگیان در قالب رزمایش کمک‌ مومنانه تهیه شد، اظهار داشت: این مبالغ به صورت مستقیم با همت کانون‌های بسیج فرهنگیان در شهرستان‌ها جمع‌آوری شده و به شماره حساب بسیج سازندگی استان واریز شد.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تاکنون بیش از یک هزار بسته معیشتی توسط این بخش تهیه و در بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده‌است، گفت: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، قند شکر، خرما و ماکارونی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز