تکمیل جاده و پایانه رازی اولویت کاری منتخب مردم خوی

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۳:۵۳
کد خبر: ۱۰۰۶۹۸۰
تکمیل جاده و پایانه رازی اولویت کاری منتخب مردم خوی
منتخب مردم خوی و چایپاره در مجلس یازدهم تکمیل پایانه و جاده خوی - رازی را از اولویت های مهم کاری عنوان کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، به عادل نجف زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه در خوی، تکمیل پایانه و جاده خوی - رازی را از اولویت مهم کاری عنوان کرد و گفت:  قطعه دوم به زودی بدست پیمانکار سپرده خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیمانکار قبلی در تکمیل این جاده تخلف کرده بود و باتوجه به اینکه از زمان اجرای پروژه ۴۰ درصد گذشته ولی جاده فقط ۱۱درصد پیشرفت فیزیکی داشت، افزود: پیمانکار خلع ید شد و از پیمانکار دیگری جایگزین شد.

منتخب مردم خوی و چایپاره در مجلس یازدهم با بیان اینکه با مدیرانی که مانع جذب سرمایه گذار شوند،برخورد می شود،اظهار کرد: در حوزه جذب سرمایه گذار مدیران مانع تراشی در سطح شهرستان وجود دارند که متاسفانه موجب شده هر روز به تعداد بیکاران افزوه شود که لازم است سطح مدیریتی در تمامی جوانب را ارتقا دهیم.

وی بااشاره به تعداد بیکاران حوزه انتخابیه خود افزود: نزدیک به ۳۰ هزار نفر بیکار در سطح دو شهرستان خوی و چایپاره وجود دارد.
 
وی مشکل آب را از مشکلات عمده و اولویت دار خوی عنوان کرد و بابیان اینکه در خوی تا عمق ۱۸۶ متری زمین آب پیدا نمی شود ،گفت : با اقدامات و پیگیری های انجام شده قرار شده تا طی ۶ ماه مطالعه و مکان یابی سد در شهرستان به اتمام برسد.

وی داشتن منطقه مستقل آزاد تجاری را حق خوی دانست و گفت: درصدد هستیم خوی منطقه آزاد تجاری مستقل داشته و چایپاره نیز بخاطر نزدیکی به منطقه آزاد تجاری ماکو ملحق شود.

منتخب مردم خوی و چایپاره در مجلس یازدهم اتحاد ،وفاق و همدلی را رمز موفقیت و توسعه عنوان کرد و گفت : با شایسته سالاری و ایجاد اعتماد می شود حلقه های مفقوده جامعه در بخش های اشتغال و تولید پیدا و ترمیم کرد.

وی ادامه داد : رسانه ها چشمان تیز بین جامعه هستند و انتظار دارم رسانه ها در بخش انعکاس مشکلات مردم و جامعه به رسالت خودشان عمل کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز