برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی

۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۰۸:۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۷۷۰۷
برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با حضور اسکندپور معاون بهره برداری آب و خوش معاونت درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت در سالن کنفرانس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم  اسکندپور عضو اصلی هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی ضمن تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعت و عبادات حاضرین در جلسه ضمن تشکر و قدرانی از زحمات آقای ولیزاده مدیر قبلی شرکت  وی را یکی از افراد حاذق در صنعت آب و فاضلاب معرفی کرد . وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی گفت : باید کمر همت خود را برای خدمت هر چه بیشتر به مشترکین محکم تر ببندیم . معاون بهره برداری آب شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد آقای سلطانی از مدیران برجسته بوده و ان شاالله منشا خیر و برکت باشد.

آقای مهندس خوش سیرت عضو اصلی هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در سخنانی از زحمات آقای ولیزاده تشکر و انتصاب آقای سلطانی را تبریک گفت .

سخنران بعدی مراسم آقای ولیزاده بود که ضمن تشکر از همکاران در طول مدیریت خود که با تلاشهای خود زمینه ساز پیشرفت شرکت شدند اظهار داشت : از این به بعد هم با تلاشهای مضاعف عملکرد بهتری خواهید داشت . وی در بخش پایانی سخنان خود به شاخهای عملکرد خود در طول مدیریت 5 ساله اش پرداخت .

آقای مهندس سلطانی نیز در سخنانی از اعتماد رئیس مجمع عمومی شرکت دکتر رضوی به خود تشکر کرد و افزود با همکاری و همیاری همکاران ان شاالله مسیر پیشرفت را خواهیم پیمود.

در خاتمه با اعطای لوحی از زحمات ولیزاده تقدیر شد و طی ابلاغی از سوی دکتر رضوی که توسط معان بهره برداری آب شرکت اعطا شد یداله سلطانی بعنوان عضو اصلی هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی منصوب شد.    

نظر شما