پلمب یک واحد اقامتی در آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۱:۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۰۰۹۶۰۸
پلمب یک واحد اقامتی در آذربایجان‌غربی
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی از انجام بیش از ۱۰۰ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی استان طی یک هفته اخیر خبر داد.

 

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ریتا خضرزادهمعاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی با اعلام خبر فوق گفت: از شروع تعطیلات عید فطر و پس از بازگشایی هتل‌ها و مهمانپذیرهای استان، 111 بازدید نظارتی از این اماکن انجام شده است.

وی افزود: نتیجه اکثریت این بازدیدها رضایت‌بخش بوده اما در یک مورد، اخطار کتبی برای واحد صنفی صادر و در مورد دیگر که تخلفات آن بیشتر و محرز بود، با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی استان، دستور تعطیلی و پلمب آن صادر شد.

خضرزاده گفت: کارشناسان این اداره‌کل در بازرسی‌ها و نظارت‌هایی که پیشتر از مراکز اقامتی داشته‌اند موارد مفاد پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت را از جمله دارا بودن اقلام ضدعفونی، نحوه برخورد با موارد مشکوک بیماری، نحوه ارائه خدمات در غذاخوری و واحدهای اقامتی را به مدیران و بهره‌برداران ابلاغ کرده‌اند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: مفاد پروتکل‌های بهداشتی علاوه بر اینکه باید به صورت کامل رعایت شود باید در معرض دید عموم نیز قرار گیرد و مسافران واحدهای اقامتی می‌توانند براساس آن، خواستار دریافت خدمات باشند و در صورتی که در رعایت این دستورالعمل‌ها، بی‌توجهی و سستی دیده شود، طبق قانون برخورد خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز