استاندار آذربایجان غربی:

عادی انگاری کرونا باعث شیوع بیشتر می شود

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۸:۰۱
کد خبر: ۱۰۰۹۶۱۳
عادی انگاری کرونا باعث شیوع بیشتر می شود
استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از عادی انگاری کرونا توسط بخشی از مردم و مسئولان گفت: ادامه این روند به شیوع بیشتر بیماری و اعمال مجدد محدودیت ها منجر می شود.
به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری در چهلمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا ضمن تسلیت شهادت مرزبان غیور هنگ مرزی سردشت به دست ایادی ضد انقلاب و فرا رسیدن سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی؛ به وضعیت هشدار دهنده بیماری کرونا در استان اشاره کرد و گفت: به جهت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اجرای کامل فاصله گذاری اجتماعی شاهد افزایش مبتلایان به کرونا در استان هستیم.

وی افزود: متاسفانه بی توجهی برخی مسئولان به دستورات بهداشتی عواقب خطرناکتری در قیاس با بی توجهی مردم به دنبال دارد. مسئولان نسبت به اجرای دقیق مصوبات و دستورات بهداشتی در خط مقدم هستند و هیچ کوتاهی در این مورد قابل قبول نیست.

شهریاری با تاکید بر اجرای دقیق نظارت ها در اجرای فاصله گذاری اجتماعی و دستورات بهداشتی در ادارات و اماکن صنفی تصریح کرد: دستگاه های نظارتی در خصوص مسئولان و دستگاه های اجرایی و نیز اماکن و واحدهای تولیدی و خدماتی که دستورات بهداشتی را رعایت نمی کنند بدون اغماض عمل کرده و آنها را مورد پیگرد قضایی قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز