استاندار آذربایجان غربی:

برنامه ریزی برای اتمام ۳۵۰ پروژه با پیشرفت بالای ۸۰ درصد

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۰۷:۵۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۵۰۵۲
برنامه ریزی برای اتمام ۳۵۰ پروژه با پیشرفت بالای ۸۰ درصد
استاندار آذربایجان غربی از برنامه ریزی جدی برای اتمام ۳۵۰ پروژه با پیشرفت بالای ۸۰ درصد در سالجاری خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت منابع، اتمام پروژه های عمرانی با پیشرفت بالای ۸۰ درصد از رویکردهای اصلی استان بشمار می رود.
به گزارش برنا آذربایجان غربی،محمدمهدی شهریاری استانداری آذربایجان غربی در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی تصریح کرد: امنیت و افتخار امروز را مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران هستیم.
 
شهریاری  از برنامه ریزی جدی برای اتمام ۳۵۰ پروژه با پیشرفت بالای ۸۰ درصد در سالجاری خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت منابع، اتمام پروژه‌های عمرانی با پیشرفت بالای ۸۰ درصد از رویکرد‌های اصلی استان بشمار می‌رود.

مقام عالی استان با اشاره به شرایط امروز کشور تصریح کرد: پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های جدید از سوی استکبار، شرایط اقتصادی کشور سخت‌تر شد. محدودیت‌های ایجاد شده برای صادرات نفت، نقل و انتقالات بانکی و نیز فروش محصولات به ایران موجب شده تا اوضاع اقتصادی سخت‌تر شود.

شهریاری افزود: بر اثر این محدودیت‌ها و به دنبال آن نوسانات ارزی و افزایش قیمت ها، نارضایتی در جامعه ایجاد شده که با مدیریت و برنامه ریزی درست می‌توان مانع تحقق اهداف دشمن شد.

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش نمایندگان مردم استان در دوره دهم مجلس گفت: ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان فعلی، امیدواریم هر چه زودتر با تشکیل مجمع نمایندگان و معرفی نمایندگان ناظر در جلسات شورای برنامه ریزی، کارگروه اشتغال و شورای حل اختلاف شاهد حضور نمایندگان در این جلسات به جهت بهره مندی از توان بالای آنان در روند توسعه استان باشیم.

شهریاری وحدت، همدلی و پیگیری را سه اصل مهم در روند توسعه استان برشمرد و افزود: امیدواریم با حضور نمایندگان دوره یازدهم مجلس که از نیرو‌های خوش فکر و توانمند هستند و نیز مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم شاهد بهبود شاخص‌های توسعه‌ای استان باشیم.

استاندار آذربایجان غربی رویکرد اصلی در توزیع اعتبارات استانی را عدالت و انصاف و توجه ویژه به نقاط کم برخودار دانست و گفت: بر اساس وضعیت شاخص‌های مختلف شهرستان‌ها اعتبارات توزیع می‌شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز