رویکرد دولت در پروژه های عمرانی ، اتمام پروژه های نیمه تمام است

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۹:۰۳
کد خبر: ۱۰۱۸۰۸۰
رویکرد دولت در پروژه های عمرانی ، اتمام پروژه های نیمه تمام است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت : رویکرد دولت در پروژه های عمرانی اتمام و تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی قابل توجه است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، آیدین رحمانی رضائیه در جلسه بررسی پروژه های مشکل دار شهرستان شوط که امروز در استانداری برگزار شد، رویکرد دولت در پروژه های عمرانی را تکمیل پروژه های نیمه تمام عنوان کرد و گفت : در تلاش هستیم با ایجاد هماهنگی لازم و تسریع در روند اتمام این پروژه ها مسائل و مشکلات پروژه های نیمه تمام را مرتفع و این پروژه ها را با همت دستگاههای اجرایی و بخش های مختلف به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه در صدد هستیم جلسات بررسی مشکلات پروژه های مشکل دار ۱۷ شهرستان استان را با حضور مدیران دستگاههای اجرایی مربوطه برگزار کنیم، اظهار داشت: برگزاری این جلسات و پیگیری مصوبات جلسات توسط فرماندار شهرستان مربوطه و کارشناسان دفتر فنی و تصمیماتی که اتخاذ می شود قدمی برای رفع مشکلات طرحهای شهرستانی و بهره برداری به موقع از پروژه های نیمه تمام در شهرستانها است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه هیچ دستگاهی حق شروع پروژه جدید بدون تامین اعتبار حداقل ۳۰ درصدی مورد نیاز آن پروژه را ندارد، گفت : شروع پروژه جدید بدون تامین اعتبار باعث ایجاد بی اعتمادی در بین مردم می شود ، اگر پروژه ای ۵ سال پیش کلنگ زنی شده، زیرسازی لازم صورت گرفته ولی اعتبار لازم برای ادامه پروژه تامین نشده به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید در مقابل مطالبات به جا مردم پاسخگو باشیم.

رحمانی ادامه داد: محدودیت اعتباری در تمام دستگاههای اجرایی وجود دارد و همه به این امر واقف هستند که دولت در شرایط بد تحریمی قرار دارد ولی علی رغم این شرایط با تدابیر دولت پروژه های کلان عمرانی متوقف نشده و عملیات عمرانی انجام می شود.

در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات مربوط به طرحهای بخش کشاورزی، آب، راه و طرحهای مدرسه سازی شهرستان شوط بررسی و چاره اندیشی و تصمیمات لازم برای رفع این مسایل و مشکلات و بهره برداری از طرحهای نیمه تمام اتخاد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز