مصرف بهینه مهمترین عامل برای عبور از شرایط کم آبی

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۱۸۰۸۸
مصرف بهینه مهمترین عامل برای عبور از شرایط کم آبی
مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب خوی گفت:یکی از مهمترین راهکار‌های عبور از شرایط کم آبی، مصرف بهینه آن است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،یداله سلطانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی در آستانه هفته صرفه جویی آب گفت:یکم تا هفتم تیرماه در تقویم کشور به عنوان هفته صرفه جویی در مصرف آب نامگذاری شده است که بیش از ۲۰ سال است این عنوان را در تقویم رسمی کشور داریم.

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب خوی افزود:این موضوع مهم در شرکت آب و فاضلاب خوی صرفا به یک هفته بسنده نشده و به جهت شرایط سخت آب تمام طول سال به بحث مدیریت مصرف آب توجه داریم.

سلطانی تصریح کرد:یکی از راهکار‌های عبور از شرایط کم آبی این است که همه آحاد جامعه می‌توانند با مصرف بهینه نقش خود را در عبور از بحران ایفا کنند.

سلطانی اظهار داشت: امسال با فراگیر شدن موضوع آلودگی به ویروس کرونا و لزوم رعایت موازین بهداشتی قطعا با افزایش مصرف بیشتری روبرو هستیم، شهروندان با توجه به کاهش شدید منابع آبی و در پیش بودن تابستان گرم می‌بایست از مصارف غیرضروری آب چشم پوشی کنند.

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب خوی  افزود:شایسته است شهروندان با در نظر گرفتن ساعات پرمصرف آب، اصول صرفه جویی و بهینه سازی مصارف را مد نظر قرار داده و در استفاده از آب صرفه جویی کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب گفت: امروزه که محدودیت منابع آب به یک دغدغه‌ی ملی تبدیل شده است و با توجه به خشکسالی‌های سال‌های گذشته در شهرستان باید صرفه جویی در اندیشه‌ی ما نهادینه شود و در رأس امور قرار گیرد.

نظر شما