برپایی ایستگاه اطلاع رسانی توسط شرکت آب و فاضلاب خوی

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۵۲:۴۶
کد خبر: ۱۰۱۸۶۲۲
برپایی ایستگاه اطلاع رسانی توسط شرکت آب و فاضلاب خوی
در اولین روز از هفته صرفه جویی در مصرف آب ایستگاه اطلاع رسانی شرکت برپا شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،مجید خلخالی مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : بمناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب و در اولین روز این هفته که بنام مدیریت مصرف آب و خانواده نامگذاری شده بود شرکت آب و فاضلاب خوی با هماهنگی با دستگاههای ذیربط اقدام به برپایی ایستگاه اطلاع رسانی در مناطق کم برخوردار شهر خوی کرد.

مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی هدف از برپایی ایستگاه اطلاع رسانی را ترویج مصرف آب و آگاه سازی خانواده ها بعنوان اولین جامعه بشری در مدیریت مصرف آب دانست .

وی افزود : در این ایستگاه توزیع بروشور و کتابچه و آموزش حضوری چهره به چهره به شهروندان انجام گرفت .

خلخالی  ایجاد حساسیت در زمینه منابع حیاتی کشور و جلب مشارکت شهروندان در امر مدیریت و بهینه سازی مصرف را از مهم ترین اهداف برگزاری این ایستگاه دانست.

مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی خاطر نشان کرد : این روزها مسئله کمبود آب در سراسر جهان به بحرانی عمومی تبدیل شده است. به همین علت، اقدام برای صرفه جویی در مصرف آن نه تنها باعث کاهش هزینه می شود، بلکه برای کشور و نسل های آینده نیز مفید خواهد بود. وی ادامه داد صرفه جویی در مصرف آب فقط معضل ایران نیست. کم آبی گریبان نیمی از جمعیت جهان را گرفته است، سرانه منابع جهانی آب با رشد جمعیت کاهش می یابد.

خلخالی در خاتمه ضمن درخواست از مشترکین شهری و روستایی جهت صرفه جویی در مصرف آب گفت : از مشترکین عزیز تقاضا داریم ما را در امر یاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز