استاندار آذربایجان غربی:

عملکرد بانکها در حمایت از تولید و اشتغال قابل قبول نیست

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۱۸۶۹۵
عملکرد بانکها در حمایت از تولید و اشتغال قابل قبول نیست
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد ضعیف سیستم بانکی استان در سال گذشته در حمایت از تولید و اشتغال گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته بانک های استان در سال گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید و اشتغال عملکرد قابل قبولی نداشتند.

به گزارش برنا از آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری در دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با تاکید بر اینکه شرایط امروز تولید به جهت متضرر شدن از کرونا می طلبد تا سیستم بانکی نقش حمایتی جدی تری داشته باشد افزود: از بانک هایی که همراه توسعه استان هستند قدردانی می کنیم اما بانک هایی را که به بهانه های مختلف مانع روند توسعه استان عمل می کنند برخورد می کنیم.

وی ادامه داد: برای فعال سازی نقش بانک ها در جهش تولید و پرداخت تسهیلات واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا نشست های هماهنگی توسط دولت و بخش خصوصی برگزار می شود.

شهریاری در ادامه به آمار روبه رشد مبتلایان کرونا در استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم و حتی مسئولین و نیز افزایش مسافرت ها به استان شاهد افزایش مبتلایان به کرونا در استان هستیم.

استاندار آذربایجان غربی گفت: الزام استفاده از ماسک در ادارات و بانک ها و نیز مراکز پرتجمع و برقراری مجدد محدودیت ها از جمله تصمیماتی است که برای کنترل کرونا در استان اتخاذ شده است.

شهریاری از مدیران واحدهای صنفی و تولیدی خواست تا نسبت به رعایت دستورات بهداشتی در این مراکز اهتمام جدی داشته باشند.

در دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی پیشنهادات لازم جهت حمایت از تولید به تصویب رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز