برگزاری مسابقه نقاشی در روستای وار توسط شرکت آب و فاضلاب خوی

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۲۹:۳۱
کد خبر: ۱۰۱۹۱۸۵
برگزاری مسابقه نقاشی در روستای وار توسط شرکت آب و فاضلاب خوی
بمناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب و در سومین روز این هفته کیوسک اطلاع رسانی در روستای وار همراه با برنامه های متنوع در زمینه مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، این برنامه با حضور گسترده اهالی روستا از جمله کودکان و نوجوانان برگزار شد . در این برنامه پخش کتابچه ،بروشور، ویژه نامه هفته صرفه جویی در مصرف و اقلام فرهنگی بین روستائیان پخش شد.

در حاشیه این مراسم مسابقه نقاشی با موضوعات مدیریت مصرف اب ، صرفه جویی و سایر موضاعات مرتبط  در محل نیز برگزار شد و به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

یداله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در بازدید از این کیوسک اطلاع رسانی گفت :آموزش و مشارکت دانش آموزان و کودکان در طرح هایی مثل برگزاری مسابقات نقاشی و … علاوه بر تقویت حس مسئولیت پذیری در آنها می تواند موجبات تعمیق باورها و ترویج هنجارهای درست در مدیریت مصرف منابع آب در سطح خانواده ها شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی خاطر نشان کرد: هدف از برپایی کیوسک اطلاع رسانی را ترویج مصرف آب و آگاه سازی روستائیان محترم از نعمت آب و مدیریت مصرف آب عنوان کرد .

وی خاطر نشان کرد : با توجه به شیوع بیماری کوید 19 و افزایش مصرف آب و فرا رسیدن تابستان روستائیان محترم باید مصرف آب خود را مدیریت کنند و از آبیاری باغچه ها و سایر کارها با آب قابل شرب جدا خودداری کنند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز