اجرای طرح «یاریگران زندگی» از طریق نرم افزار آموزشی شاد

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۸:۱۶
کد خبر: ۱۰۱۹۷۰۸
اجرای طرح «یاریگران زندگی» از طریق نرم افزار آموزشی شاد
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از ادامه اجرای طرح «یاریگران زندگی» از طریق نرم افزار آموزشی شاد خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سردار مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ، گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر، موضوع «پیشگیری» می‌باشد که اجرای این اولویت بصورت هدفمند و برنامه ریزی شده با مشارکت آموزش و پرورش از سال گذشته در سطح مدارس و آموزشگاه‌ها آغاز شده است.

سردار خرم نیا افزود:در همین راستا و با هدف پیشگیری، آگاهی و توانمند سازی دانش آموزان و ایجاد مهارت‌های لازم در زمینه مبارزه با مواد مخدر، طرح «یاریگران زندگی» سال گذشته در مدارسی که در نقاط پر از تهدید واقع بودند، با تامین اعتبارات از طریق ستاد مبارزه با مواد مخدر، اجرا شد.

مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: در اجرای طرح «یاریگران زندگی» ۹۰۰ مدرسه در سطح استان با ۲۵۰ هزار دانش آموز تحت پوشش اجرای طرح قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اظهار اینکه، اجرای طرح «یاریگران زندگی» بدلیل شیوع بیماری ویروس کرونا و تعطیلی مدارس متوقف شد، بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، مقرر شد ادامه اجرای طرح مذکور در فضای مجازی و از طریق نرم افزار آموزشی شاد به دانش آموزان ارائه شود.

این مسئول  اضافه کرد: امسال و در سال تحصیلی جدید طرح «یاریگران زندگی» در دانشگاه‌ها نیز اجرا خواهد شد.

سردار خرم نیا با یادآوری اینکه بحث اعتیاد و مواد مخدر نخستین آسیب اجتماعی در سطح کشور می‌باشد و جزء اولویت‌های نخست هم به شمار می‌رود؛ گفت: تمامی دستگاه‌ها موظف شدند تا اقدامات همه جانبه در راستای پیشگیری انجام دهند که اجرای طرح «یاریگران زندگی» از جمله آنهاست.

نظر شما