حقوق پیمانکاران پروژه‌های عمرانی و فنی ضایع نشود

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۳:۰۲:۲۹
کد خبر: ۱۰۱۹۷۲۷
حقوق پیمانکاران پروژه‌های عمرانی و فنی ضایع نشود
معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: دستگاه‌های اجرایی به عنوان یک نهاد دولتی مؤظف هستند تمامی مصوبات و برنامه‌های سازمان برنامه و بودجه کشور را صرف‌نظر از این که به نفع و صلاح دولت باشد یا بالعکس، انجام دهند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ آیدین رحمانی رضائیه در دومین جلسه شورای فنی استان ضمن انتقاد مجدد از مدیرانی که در جلسه حضور نداشتند، اظهار داشت: مدیران در جلساتی که به سرنوشت دستگاه آنها مرتبط است بایستی حضور داشته باشند تا تصمیم‌گیری نهایی اتخاذ شود.

وی با بیان این که نباید حقوقی از پیمانکاران در مسائل عمرانی ضایع شود خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی به عنوان یک نهاد دولتی مؤظف هستند تمامی مصوبات و برنامه‌های سازمان برنامه و بودجه کشور را صرف نظر از این که به نفع و صلاح دولت باشد یا بالعکس، انجام دهند.

معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: دستگاه‌ها بایستی خود را مؤظف به اجرای تمامی موارد و شروط قید شده در قرارداد بدانند.

رحمانی ضمن اشاره به مقوله آموزش افزود: در خصوص موارد عمرانی به ویژه بحث عقد قرارداد بایستی دوره‌های آموزشی برگزار شود تا مشکلات و مغایرت‌ها گریبان‌گیر مدیران بعدی نشود.

وی با اشاره به اهمیت گام دوم اجرایی مبارزه با کووید-۱۹ عنوان کرد: بایستی به وضعیت بهداشتی کارگاه‌ها بیش از پیش توجه شود و دستورالعمل‌های لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی به پیمانکاران ابلاغ شود.

نظر شما