استاندار آذربایجان غربی در جریان دیدار و دلجوئی از پزشک آسیب دیده پیرانشهری عنوان شد؛

ایثار پزشکان در مقابله با کرونا یادآور جانفشانی های دوران دفاع مقدس است

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۷:۵۱:۱۶
کد خبر: ۱۰۲۰۵۷۴
ایثار پزشکان در مقابله با کرونا یادآور جانفشانی های دوران دفاع مقدس است
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش مهم جامعه پزشکی در راه مقابله با کرونا گفت: ایثار پزشکان در این مسیر سخت یادآور جانفشانی های دوران دفاع مقدس است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری به همراه نمایندگان سازمان نظام پزشکی کشور در جریان عیادت و دلجوئی از پزشک متخصص بیهوشی بیمارستان پیرانشهر که چند روز قبل مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، با اظهار تاسف از حادثه رخ داده تصریح کرد: اتفاقات تلخ و ناگوار این چنینی در روزهایی که همه درگیر مبارزه با ویروسی ناشناخته هستند بیش از پیش دردناک و غیرقابل قبول است.

وی گفت: از همان لحظات اولیه ای که این حادثه تلخ رخ داد، به همراه نهادهای نظامی، اطلاعاتی و دادستانی پیگیر بودیم و با همکاری های صورت گرفته افرادی که مرتکب این عمل ناجوانمردانه شده بودند دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

شهریاری با اشاره به اینکه مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا فعالیت دارند و همه مردم ایران قدردان این تلاشها هستند ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری به تدبیر و همراهی جمعی برای عبور از بحران کرونا احتیاج داریم.

استاندار آذربایجان غربی با آرزوی صحت و سلامتی برای دکتر ابوترابی ابراز امیدواری نمود تا با برخورد قاطع دستگاه قضائی با مرتکبین این حادثه تلخ، دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

علی تاجرنیا مشاور عالی رئیس کل و معاون مدیریت و توسعه منابع سازمان نظام پزشکی کشور نیز در این دیدار از پیگیری و حمایت های استاندار آذربایجان غربی از جامعه پزشکی و دکتر ابوترابی قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز