برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی با رویکردی متفاوت

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۰:۵۲:۳۳
کد خبر: ۱۰۲۱۲۹۲
برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی با رویکردی متفاوت
با حضور کاروان خادمان امام رضا (علیه السلام) دوزادهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید امسال با رویکردی متفاوت از سالهای گذشته در آذربایجان غربی با رعایت پروتکل های بهداشتی از روز جمعه ۶ تیرماه آغاز و تا جمعه ۱۳ تیرماه همزمان با دهه کرامت اجرا می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ادریس آقالو دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت: دوازدهمین دوره جشنواره مردمی زیر سایه خورشید"  امسال در حالی برگزار می شود  که نه تنها ایرانیان بلکه تمام مردم جهان با مشکل شیوع گسترده ویروس کرونا درگیر هستند بنابراین جشنواره امسال با محدودیتهای ویژه و رعایت کامل پروتکل‌‎های بهداشتی برگزار می‌شوند. 

آقالو بیان کرد: امسال کلیه برنامه های تجمعی،گردهمائی ها و نشستها لغو و بخشی از هزینه برنامه های یادشده صرف امور خیریه از قبیل آزادسازی زندانی،تامین جهیزیه و خدمت در مناطق محروم استان خواهد شد.

وی افزود: همچنین با توجه به شعار "سال جهش تولید" و برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، پرچم بارگاه منور امام رضا (ع) به مراکز استقرار و فعالیت صنایع سنگین و سبک و فروشگاههای تولیدی و توزیعی می‌رود. 

آقالو ادامه داد: حضور در مناطق محروم، دیدار با خانواده شهدا به ویژه شهدای سلامت  استان و همچنین تقدیر از کادر درمانی درگیر با بیماری کرونا، پاکبانان، سبزبانان و دیگر قهرمانان این دوران از دیگر برنامه‎ این کاروانها هستند. 

وی اجرای پروتکل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ را از مهمترین اولویتها و دغدغه ستاد برگزاری دوازدهمین دوره زیر سایه خورشید عنوان کرد  و افزود: امسال علاوه بر شهر ارومیه کاروان فقط در چهار شهر استان از جمله چالدران، شوط،‌چایپاره و تکاب حضور خواهند یافت که در آن شهرستانها نیز برنامه تجمعی برگزار نخواهد شد. 

به گزارش ایسنا، مدیرعامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم استفاده از ماسک در طول سفر، ممنوعیت دیده بوسی و دست دادن، ضدعفونی روزانه البسه کاروان، عدم ابتلا اعضا به هر گونه بیماری، ضدعفونی مکرر پرچم و جعبه آن، رعایت فاصله اجتماعی در مراسمات، ممنوعیت ملاقات ها و گعده ها، ممنوعیت لمس پرچم، استفاده از دستکش در زمان توزیع متبرکات را از جمله پروتکلهای ابلاغی ستاد برگزاری «زیر سایه خورشید»در سال جاری ذکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز