استاندار آذربایجان غربی:

ترویج آموزش های مهارتی زمینه ساز اشتغال موفق است

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۴:۵۵
کد خبر: ۱۰۲۴۲۷۳
ترویج آموزش های مهارتی زمینه ساز اشتغال موفق است
استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه ترویج آموزش های مهارتی اشتغال موفق را بویژه در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی درپی دارد افزود: با توجه به جمعیت فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار در استان باید آموزش های مهارتی برای این افراد و نیز دانشجویان درحال تحصیل به سهولت فراهم شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای دارالفنون ارومیه و در جمع مربیان و مدیران این مرکز با قدردانی از اقدامات انجام یافته در راستای توسعه آموزش های مهارتی برای توسعه پایدار استان تصریح کرد: برای برون رفت از شاخص های عقب ماندگی توسعه و بهره مندی کامل از ظرفیت نیروی انسانی باید فرهنگ مهارت آموزی را در جامعه نهادینه ساخت.

وی افزود: آذربایجان غربی اگر چه در برخی رشته های مهارتی دستاوردهای ملی و بعضا جهانی نیز کسب نموده است اما هنوز نتوانسته ایم مردم را با فرهنگ مهارت همراه سازیم.

شهریاری تجهیز کارگاه های مهارت آموزی، ایجاد بسترهای مهارتی در نقاط محروم و کمتر توسعه یافته استان، توجه به مهارت آموزی در بین بانوان و ترویج آموزش های مهارتی در بین جوانان و فارغ التحصیلان را از جمله راهکارهای توسعه مهارتی برای حل مشکلات بیکاری و توسعه پایدار دانست‌.

مقام عالی استان را که در این بازدید فرماندار ارومیه و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی همراهی می کردند، شهریاری ضمن بازدید از کارگاه های مختلف در گفتگو با مربیان و مدیران این مرکز با فعالیتهای آنان آشنا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز